سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از اعتبار راه آهن چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال از مجموع ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار راه‌آهن استان سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تخصیص داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: پارسال از مجموع ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار راه‌آهن استان سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تخصیص داده شد.

مقصودی به انجام خاک‌برداری‌ها، خاک‌ریزی‌ها و ساخت پُل‌های آب‌رو طرح راه‌آهن چهارمحال و بختیاری اشاره و تاکید کرد: در این طرح ۱۵ دستگاه تونل به‌طول پنج هزار و ۲۰۰ متر طراحی و ساخت بیشتر آن‌ها انجام شده است.

وی تکمیل زیرسازی راه‌اندازی چهارمحال و بختیاری را نیازمند ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار دانست و افزود: این طرح جزو پروژه‌های دارای اولویت نخست در استان به‌شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: البته قرار بود ۴۰ درصد هزینه‌های ساخت راه‌اندازی مبارکه به سفیددشت به شهرکرد از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت تامین شود که این مهم در میان کار محقق نشد و تمامی هزینه‌های به عهده وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

وی یادآور شد: در دولت سیزدهم مجوز ماده ۲۳ برای طرح‌های مهمی در حوزه راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری مانند جاده‌های سامان به قراقوش، سورشجان به سودجان شهرستان شهرکرد، باباحیدر شهرستان فارسان به چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ و ورودی اردل گرفته شد.

مقصودی اظهار داشت: در دولت سیزدهم سه هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات تهاتُر نفت برای تکمیل جاده ناغان شهرستان کیار به‌سمت کارون ۴ به ایذه اختصاص پیدا کرد.

وی گفت: در دولت سیزدهم همچنین هشت هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات تهاتُر نفت، سه هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوبات سفر رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری و سه هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده ۵۶ اختصاص داده شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
بختیاری
۱۸:۲۷ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
وزارت صنایع و همه صنایع فولادی و ملی سه استان ،استان بام ایران ما و دو استان همجوار برای اتصال ریلی باید هزینه کنند این بنفع مردم سه استان و صنایع و صنعت کشورمان خواهد بود
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
اتصال راه‌آهن شهرکرد به فارسان هم می‌تواند مورد بررسی و اجرا برای راه آهن های درون استانی مورد قرار گیرد