سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۶ شهریور پایان مهلت ثبت سفارش کتب درسی

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت:دانش‌آموزان ورودی اول، هفتم و دهم تا ۱۶ شهریور ماه  برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی فرصت دارند.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: دانش‌آموزان ورودی اول، هفتم و دهم تا ۱۶ شهریور ماه با ثبت نام در یک واحد آموزشی می‌توانند برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی خود اقدام کنند.

سیاهکالی مرادی افزود: تا به امروز از ۱۲ هزار و۵۶۳ دانش‌آموز ورودی پایه اول ۲ هزار و ۶۵۶ نفر برای ثبت سفارش کتب تحصیلی خود اقدام کرده اند.

وی اضافه کرد:  از ۵ هزار و ۱۹ دانش‌آموز ورودی پایه هفتم هم، ۴۶۶نفر  کتب تحصیلی خود را سفارش داده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: دانش‌آموزان، اولیا و مدارس به دو شیوه فردی و گروهی می‌توانند در زمان اعلام شده با داشتن کد ملی و شماره سریال شناسنامه دانش‌آموزبرای ثبت سفارش کتب درسی از طریق سامانه به نشانی www.irtextbook.ir اقدام کنند.

وی بیان کرد: مدارس می‌توانند همچنین به صورت گروهی در سامانه سیدا برای ثبت کتب درسی دانش‌آموزان اقدام کنند و دانش‌آموزانی هم که دسترسی به اینترنت دارند، می‌توانند با داشتن کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود ثبت‌نام کتب درسی خود را با مبالغ مصوب درج شده در درگاه اینترنتی سامانه انجام دهند.

این مسئول عنوان کرد: براساس آمار اعلام شده از وزارت آموزش و پرورش تامین کتب درسی برای بالغ بر ۲۵۰ هزار دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی سطح استان قزوین پیش‌بینی شده است.

وی گفت: مدیران مدارس موظف هستند در بازه زمانی مشخص شده با ورود به سامانه، برای ثبت سفارش گروهی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اقدام و از ارجاع دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموزان به کافی نت‌ها پرهیز کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.