سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام سید حسین آقامیری:

سپاه ابلیس نمی‌تواند بیرق عزای سیدالشهدا (ع) و لباس مشکی را حذف کند

یک سخنران مذهبی گفت: جریان صهیونیست و سپاه ابلیس نمی‌تواند از امام حسین (ع) عبور کند و حضرت سیدالشهدا (ع) را حذف کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین آقامیری، کارشناس و سخنران مذهبی در برنامه «باب‌القبله» شبکه پنج درباره نقش هیئت‌ها در تربیت جامعه گفت: امروزه هیئت‌های مذهبی جزو هسته‌های اصلی تربیتی و ایجاد مقاومت در جامعه‌اند. شما زلزله رودبار را بررسی کنید ببینید واکنش‌های هیئت‌ها به این زلزله چه بوده است. کنش‌های اجتماعی آن‌ها تربیت جامعه محسوب می‌شود. 

حجت‌الاسلام آقامیری ادامه داد: اینکه شما نسبت به جامعه پیرامونی‌ات بی‌تفاوت نیستی، جزو تربیت جامعه است. هنوز بچه‌های هیئت در حال ساخت خانه برای زلزله‌زده‌ها هستند. آن‌ها در سیل، کرونا و ... جزو نفرات اول کمک به دیگران هستند. وقتی جهت هیئت جهت، ولی خدا باشد، خروجی هیئت امثال شهیدان مصطفی صدرزاده، احمدی روشن، روح‌الله عجمیان، آرمان علی‌وردی، محسن حججی و ... می‌شود. چون جهت هیئت جهت درستی است. 

این کارشناس مذهبی افزود:، اما اگر هیئت باشد، ولی جهت آن درست نباشد و به سمت دستگاه ابلیس حرکت کند، از بچه‌های هیئت علیه اساس هیئت و دستگاه امام حسین (ع) استفاده می‌شود. جریان صهیونیست و سپاه ابلیس نمی‌تواند از امام حسین (ع) عبور کند. آن‌ها دیگر نمی‌توانند حضرت سیدالشهدا (ع)، بیرق عزا، لباس مشکی، معنویت و جریان حق را حذف کنند.

به گفته وی، در این هنگام دسته ابلیس جهتش را تغییر می‌دهد. یعنی از امام حسین (ع) دم بزن، اما نه در جهتی که باید باشد. توطئه دشمن این است که می‌خواهد از دستگاه ابی‌عبدالله قداست‌زدایی کند. آن‌ها امام حسینی (ع) را به بشریت عرضه و تبلیغ می‌کنند، که شاخصه إِنِّی سِلْمٌ لِمَنْ سَالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حَارَبَکُمْ نیست.

حجت‌الاسلام آقامیری در پاسخ به این سوال که چگونه جهت عقاید ما تغییر می‌کند، توضیح داد: اولین تغییر جهت ترس از آبرو، ترس از پول، ترس از دنیا، ترس از میز و ... است. طمع هم جزو مولفه‌های تغییر جهت از دستگاه امام حسین (ع) است. مولفه مهم دیگر بی‌معرفتی و کم فهمی است. چگونه جامعه از دایره ایمان در سراشیبی ارتداد قرار می‌گیرد. وقتی جهت تغییر کرد، حسین‌بن علی که حقیقت مسلم است، جزو خارجی از دین خارج شده محسوب می‌شود، اما یزید ملعون مسلمان با ایمان می‌شود!

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
ایرانیومU-238.03
۱۴:۰۰ ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
من یک پیراهن سیاه دارم و می پوشم ولی تازگی ها کمی برایم تنگ شده و باید یکی بزرگ تر تهیه کنم. انشاء الله تهیه خواهم کرد. ولی همین هم فعلا خوب است. می پوشم.
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
امام حسین علیه‌السلام مقابل ظلم و ستم حکومت وایستاد. اسوه شیعیان برای همیشه.
ناشناس
۱۲:۱۱ ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
امام حسین علیه السلام کشتی نجات است اگر کسی سوار کشتی شد سعادتمند شد هرکسی هم نخواست مختار است
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
نیاز به دشمن نیست مسولین ما با بی کفایتی و بد نشون دادن دین اسلانم و امام حسین اینکارو میکنن.
ناشناس
۱۳:۱۱ ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
اول بفهم ک امام‌حسین از مسئولین جداس بعد بیا نظر بده عموجون
ناشناس
۰۸:۱۱ ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
اين اگر ميتونست داداش خودش رو ادم ميكرد . حسن اقاميري. نگيد برادر نيستن كه چهره هاشون كپي هم هست
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
اگر تمام قضاوتهای شما اینطوری سطحی و از روی شباهت انسانهاست باید بگویم گمراه هستید
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
عزیزم برادر هستند.