سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۵۸ درصدی ترانزیت کالا از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از افزایش ۵۸ درصدی ترانزیت کالا از پایانه‌های مرزی استان در چهار ماهه امسال خبر داد.

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: ترانزیت کالا از پایانه‌های پنجگانه مرزی استان در چهار ماهه اول سال جاری ۵۸ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در قسمت مسافری نیز عبور و مرور در مرز‌های ششگانه استان افزایش چشمگیری داشته بطوریکه تردد بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر از پنج مرز استان (رازی، بازرگان، سرو، تمرچین، پلدشت) ماحصل افزایش چشمگیر امکانات و دسترسی آسان به مرز‌های استان آذربایجان غربی است.

به گفته وی، بیشترین تردد مسافری در مرز‌های استان، همچنان مربوط به مرز رازی بوده که با ۴۹۴ هزار تردد، جایگاه پرد تردد‌ترین مرز استان را به خود اختصاص داده و پایانه‌های مرزی بازرگان با ۴۴۷ هزار و پایانه مرزی سرو با ۱۸۲ هزار تردد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
به گفته مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی، یکی از اصلی‌ترین دلیل‌های افزایش مسافر از پایانه‌های مرزی استان، ۲۴ ساعته شدن تردد در پایانه‌های مرز رازی و تمرچین است که ضمن کاهش زمان ایستایی مسافران، تعداد تردد‌ها نیز بیشتر شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.