مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: ورودی ترانزیت از مرز باشماق امسال تاچهار فروردین ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸۳ درصد رشد داشته است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدراشد مدرس‌گرجی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: تردد در جاده‌های کردستان در تعطیلات نوروزی امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته رشد ۷۰ درصدی داشته است.

به گفته او، از آغاز تعطیلات نوروزی تا پایان روز چهارم ۲۲۹ هزار و ۸۰۵ تردد در جاده‌های استان ثبت شده است که محور‌های سنندج ـ کامیاران، سنندج ـ دیواندره و سنندج ـ دهگلان بیشترین تردد داشته‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان به میزان تردد‌های صورت گرفته در مرز رسمی باشماق مریوان هم گریزی زد و گفت: ترانزیت خـــــــروجی ۲۸۳ درصد و ترانزیت ورودی ۱۹۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

مدرس‌گرجی افزود: در طرح نوروزی امسال بالغ بر ۴۰۰ نفر از راهداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بهره‌گیری از ظرفیت بیش از ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در قالب ۲۰ اکیپ تا ۱۵ فروردین ماه آماده خدمات رسنی به مردم هستند.

او با بیان اینکه در حوزه مسافر نیز بصورت مستمر نظارت بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط شرکت‌های مسافری مورد توجه قرار گرفته است، اظهار کرد: در همین راستا همه شرکت‌های مسافری ملزم به رعایت فروش حداکثر ۵۰ درصد بلیط در هر سفر است، این نظارت‌ها امسال دارای حساسیت بیشتری شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.