سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فعالیت کتابخانه سیار در روستای نصرت آبادِ سیرجان

فرماندار سیرجان از آغاز فعالیت کتابخانه سیار و عملیات اجرایی بوستان کتاب در روستا‌ی نصرت آباد به عنوان کاندیدای شرکت در نهمین جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب خبر داد.

فرماندار سیرجان با اشاره به اینکه روستای نصرت آباد از بخش زیدآباد به عنوان نماینده این شهرستان برای شرکت در نهمین دوره جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب معرفی شده است، گفت: یکی از اقداماتی که در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی صورت گرفت، راه اندازی اتوبوس کتابخوانی در روستای نصرت آباد است که صبح امروز رسماً کار خود را آغاز کرد.

او با بیان اینکه اِلِمان روستای دوستدار کتاب این روستا نیز در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی افتتاح شد، افزود: نامگذاری معابر روستا با نام کتاب و همچنین آغاز عملیات اجرایی ساخت بوستان کتاب از دیگر طرح‌ها و برنامه‌های این روستا برای شرکت در این جشنواره است که با اعتباری بالغ بر ده میلیارد ریال تا قبل از اختتامیه جشنواره به بهره برداری خواهد رسید.

 فرماندار سیرجان تصریح کرد: برگزاری جشنواره روستا‌ها و عشایر دوستدار کتاب اقدام ارزشمندی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و بسیار ارزشمند و بیانگر نگاه ویژه دولت به حوزه فرهنگ و مطالعه است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.