فرماندار سیرجان گفت: هر اقدامی در حوزه کتاب و کتابخانه هزینه نبوده بلکه سرمایه گذاری برای داشتن جامعه‌ای آگاه‌تر است.

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان سیرجان، به منظور بررسی و ارائه راهکار‌های رفع مسائل و مشکلات کتابخانه‌های شهر سیرجان و بهبود وضعیت موجود، به ریاست یعقوبی پور فرماندار سیرجان و با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان، رییس کتابخانه‌ها و دیگر اعضا انجمن برگزار شد.

فرماندار سیرجان با بیان اینکه احداث کتابخانه مرکزی از اولویت‌های فرهنگی و مطالبه مردم سیرجان است، گفت: یکی از مهمترین اهداف انجمن کتابخانه‌های شهرستان ارتقاء و بهبود وضعیت کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین شهروندان است که این امر با هم افزایی و هم فکری مضاعف دستگاه‌های متولی همراه با ارائه راهکار‌های کاربردی و کارشناسی امکان پذیر است.

علی یعقوبی پور با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان سیرجان ۱۵ کتابخانه شهری و روستایی وجود دارد، افزود:هر اقدامی در حوزه کتاب و کتابخانه هزینه نبوده بلکه سرمایه گذاری برای داشتن جامعه‌ای آگاه‌تر است. برای اینکه جامعه‌ای عاری از بی اخلاقی‌ها داشته باشیم اقدامات ما باید دارای پیوست فرهنگی باشد.

در ادامه جلسه هریک از اعضاء به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و در پایان تصمیماتی در راستای ساماندهی و بهبود وضعیت کتابخانه‌های شهرستان و همچنین تسریع در احداث کتابخانه مرکزی اتخاذ شد.

برچسب ها: کتابخوانی ، ساماندهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار