سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۴۶۷ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در استان قزوین

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تعداد ۴۶۷ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در استان شناسایی شده است.

ناصر لامعی معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در چهارماهه نخست سال جاری تعداد ۴۶۷ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی شناسایی و قطع شده است.

لامعی افزود: از این تعداد در شهرستان قزوین ۱۷۵ فقره، شهرستان آبیک ۱۱۹ فقره، شهرستان تاکستان ۸۲ فقره، شهرستان بویین زهرا ۵۳ فقره، شهرستان آوج ۲۲ فقره و شهرستان البرز ۱۶ فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی شده است.

وی ادامه داد: از ۴۶۷ فقره انشعاب غیرمجاز، ۲۶۴ فقره ساماندهی و حقوقی شده و جریمه سنگین نیز از آنان اخذ شده است.

لامعی تصریح کرد: ۲۰۳ فقره مابقی نیز از سوی واحد حقوقی شرکت آبفای استان در حال رسیدگی بوده و جریان حقوقی برای ساماندهی و اخذ جرایم مربوطه در مورد آن‌ها در حال اجرا است.

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین یادآور شد: برابر قانون مجازات استفاده کنندگان از انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب رسیدگی‌ها با شدت و حدت لازم در جریان بوده و با تلاش واحد حقوقی شرکت، شعبه‌های خاص از سوی دادگستری در دادسرا‌های مراکز شهرستان‌ها جهت سرعت بخشیدن به پرونده‌ها اختصاص یافته است.

لامعی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه انشعاب غیرمجاز مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲ اعلام نموده و در صورت حصول اطمینان از راستی آزمایی کارشناسان، از پاداش احساس مسئولیت شهروندی نیز برخوردار شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.