مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در سال گذشته ۲۴۳ کیلومتر توسعه و بازسازی شبکه و خط انتقال آب آشامیدنی در این استان انجام شد.

داراب بیرنوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در سال گذشته ۲۴۳ کیلومتر توسعه و بازسازی شبکه و خط انتقال آب آشامیدنی در این استان انجام شد که از این مقدار ۵۲ کیلومتر در مناطق شهری و ۱۹۱ کیلومتر در مناطق روستایی شکل گرفته است.

بیرنوندی اظهار کرد: در سال گذشته ۲۴ باب مخزن ذخیره آب به حجم ۶ هزار مترمکعب نیز در سال گذشته در مناطق روستایی استان قزوین احداث شده است.

وی حفر و تجهیز ۲۸ حلقه چاه شامل هفت حلقه چاه در مناطق شهری و ۲۱ حلقه چاه در مناطق روستایی را از دیگر خدمات ارائه شده برای تامین آب آشامیدنی مردم خواند.

بیرنوندی در خصوص عملکرد حوزه فاضلاب نیز از بیش از ۱۲ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب در مناطق شهری استان خبر داد که به واسطه آن پنج هزار و ۲۹۰ مشترک به مشترکین خدمات فاضلاب شرکت اضافه شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین یادآور شد: اجرای پروژه‌های فوق با وجود شرایط اقتصادی کشور، بیانگر عزم و اراده دولت و مسئولان برای خدمات صادقانه است.

بیرنوندی خاطر نشان کرد: تغییر اقلیم موجب پدیده دمای بالا و کاهش بارش‌ها در سطح کشور و استان قزوین شده و ضروری است مدیریت مصرف آب و سازگاری با شرایط موجود توسط مردم همچون گذشته مورد توجه قرار گیرد تا با مدیریت مصرف آب کمک کنند تا این خدمات پایدار مانده و رضایت مندی مطلوبی برای همه مشترکان فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار