سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستور وزیر جهاد کشاورزی برای خرید برنج مازاد از شالیکاران شمال

وزیر جهاد کشاورزی به شرکت بازرگانی دولتی برای خرید برنج مازاد تولیدی ارقام پرمحصول از کشاورزان مازندرانی دستور داد.

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران در اطلاعیه‌ای از خرید برنج مازاد تولیدی ارقام پرمحصول از کشاورزان مازندرانی با دستور وزیر جهاد کشاورزی به شرکت بازرگانی دولتی ایران خبر داد.

بر پایه این اطلاعیه، کشاورزان مازندرانی می‌توانند برنج مازاد تولیدی ارقام پرمحصول خود شامل ندا و شیرودی را به مراکز تعیین شده اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران تحویل دهند.

به نظر می رسد خرید برنج مازاد تولیدی که وزیر جهاد کشاورزی دستور آن را صادر کرده است در راستای اجرایی شدن طرحی است که مدیر کل غله و خدمات بازگانی مازندران در تاریخ ۲۱ تیرماه به آن اشاره کرده بود.

وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران آن زمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفته بود این اداره کل با هدف حمایت از شالیکاران مازندرانی خرید توافقی برنج را با همکاری اتحادیه شالیکوبی داران استان آغاز کرده است.

او گفته بود قیمت خرید هر کیلوگرم برنج پرمحصول با حداکثر ۸ درصد شکستگی برای رقم ندا ۳۳ هزار تومان و رقم شیرودی ۳۹ هزار تومان است که در بسته بندی‌های ۱۰ کیلوگرمی خریداری می‌شود.


بیشتر بخوانید:

مازندران با داشتن ۲۰۹ هزار هکتار اراضی شالیزاری، ۴۲ درصد تولید برنج کشور را به خود اختصاص داده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۴۳ ۳۱ تير ۱۴۰۲
سلام من کشاورز گیلانی هستم هنوز برنج سال قبل نفروختم تا خرخره گرفتارم دیدن خوشه برنج دیگر نشاطی برایم ندارد حتی دست دلم نمیره علفهای هرز دور بر مزرعه را با دست بکشم