سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان شهرستان البرز در خصوص جذب نیروی انسانی در شهرداری هشدار داد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در خصوص جذب خارج از ضابطه نیروی انسانی در مجموعه مدیریت شهری هشدار داد.

 حجت الاسلام محمد تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز  اظهارداشت: جذب نیروی انسانی در هر سازمانی مستلزم طی روند اداری از جمله گزینش است و باید در چارچوب ضوابط و مقررات استخدامی کار‌ها انجام شود.

وی افزود: اینکه برخی افراد خارج از ضابطه و به صورت سفارشی ابتدا جذب و بکارگیری شوند سپس در موقعیت مناسب مراحل اداری را انجام دهند، به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و بایستی در وهله اول صلاحیت و شایستگی افراد احراز و این فرصت جذب به صورت عمومی فراهم شود و مختص افراد خاصی نباشد.

این مقام قضایی بیان کرد: در روز‌های اخیر جذب خارج از ضابطه نیروی انسانی در مجموعه مدیریت شهری شهرستان برخی حواشی و گلایه‌هایی را ایجاد کرده که در این خصوص هشدار‌های لازم به مدیران شهری داده شده و قطعاً دستگاه قضایی در راستای احیاء حقوق عامه موضوع را پیگیری خواهد کرد.

حجت الاسلام تقی زاده خاطرنشان کرد: شورا‌های اسلامی شهر نسبت به شهرداری‌ها نقش نظارتی دارند و در این خصوص باید به خوبی ایفای نقش کنند و از اعضای شورا‌ها انتظار می‌رود زمینه ساز برخی اقدامات خارج از ضابطه نباشند و برخی مسائل را بدون رعایت مقررات مربوطه به شهرداری‌ها تحمیل نکنند، زیرا این مسائل توسط دادستانی و سازمان بازرسی پیگیری می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.