سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیته بررسی و پالایش عناوین پژوهشی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان از تشکیل کمیته بررسی و پالایش عناوین پژوهشی دستگاه‌های اجرایی به منظور انتخاب و عملیاتی شدن برترین‌ها خبر داد.

مهرداد عرب اول  با اشاره به برگزاری اولین نشست کارگروه پژوهش و فناوری استان با سه دستور کار بیان کرد: دستور کار اول به عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱ در مقوله پژوهش اختصاص داشت که گزارش آن ارائه و مباحثی درباره نحوه فعالیت شان مطرح شد.

وی با بیان این که دستور کار دوم درباره اعتبارات پژوهشی سال ۱۴۰۲ بود، ادامه داد: این مهم در قالب بند "ج" تبصره ۹ قانون بودجه تبیین و دستورالعمل ابلاغی و فرایند انجام کار تشریح شد.

این مقام مسئول گفت: پیشنهاد اولویت‌های پژوهشی سال ۱۴۰۲ از دیگر نکاتی است که در این جلسه طرح موضوع شد، این پیشنهاد‌ها توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی بر اساس اسناد بالادستی استان از جمله سند آمایش، سند توسعه سواحل مکران، لایحه برنامه هفتم و مقوله‌های مهم دیگری که در استان با آن روبرو هستیم، به عنوان محور‌های اصلی در جلسه ارائه شد.

وی افزود: مقرر شد دستگاه‌های اجرایی بر اساس این محورها، عناوین پژوهشی خود را به دبیرخانه ارسال کنند، همچنین حسب دستور استاندار در این رابطه کمیته‌ای تشکیل، این عناوین بررسی شود و پژوهش‌های قوی و موثری که بتواند مشکلی از استان را مرتفع کند، به عنوان مصوبه این کارگروه تلقی شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.