سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلنوشته‌های محرمی مردم تهران روی بیلبورد‌های شهری

سازمان زیباسازی شهر تهران، امسال در اقدامی تعاملی برخی از بیلبورد‌های شهری (آگهی‌نما) را به امضا مردم رسانده و در سطح شهر نصب کرده است.

تابلو‌های لبیک قبل از محرم در معابر شهری، بیمارستان‌ها، مدارس، زندان‌ها و سایر نقاط شهری در اختیار مردم قرار گرفت تا با امضا، دلنوشته و اثر انگشت و دست‌ها در محرم زینت بخش پایتخت شوند.

مصطفی زیبایی نژاد مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران هفته گذشته در آستانه ماه محرم گفت: شهرداری تهران ویژه برنامه‌های فرهنگی، آیینی و مذهبی ایام عزاداری حسینی امسال را با موضوع «تبیین و پیاده‌سازی فرهنگ حسینی در سبک زندگی شهروندان» و با شعار محوری «در زیر خیمه‌اش همه یک خانواده‌ایم» برگزار می‌کند.

وی اضافه کرد: محوریت اصلی این برنامه‌ها، بهره‌گیری از ظرفیت هیات‌ها و گروه‌های جهادی مردمی با تاکید بر احیا و حفظ آئین‌ها و رسوم سنتی و مردمی در برگزاری مجلس عزاداری برای امام حسین علیه السلام است. 

زیبایی‌نژاد از توجه ویژه به نوجوانان برای برپایی مجالس عزای حضرت اباعبدالله (ع) خبر داد و گفت: یکی از رویکرد‌های امسال ما در اداره کل فرهنگی، توسعه هیات‌های دانش آموزی و نوجوانان است؛ بر این اساس برنامه ویژه امسال محرم در شهرداری تهران، حمایت از فعال‌سازی و راه‌اندازی هیات‌های نوجوانان است.

Array
برچسب ها: محرم ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.