سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت علم کشی و رفتارهای تنش زا در محرم

فرمانده انتظامی شهرستان فهرج گفت: رسومات اشتباه مثل رفتار‌های تنش زا و علم کشی در ایام سوگواری محرم ممنوع است.

جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه های ایام سوگواری و عزاداری محرم با حضور سرهنگ احمدپور فرمانده انتظامی شهرستان، میراولیایی بخشدار نگین کویر، روحانیت، فرمانده بسیج عشایری شهرستان، شهردار و رئیس شورای شهر دهنو اسلام آباد، فرماندهان پاسگاه انتظامی چاهدگال و سکهور، تعدادی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج، تعدادی از اعضای شورای اسلامی و دهیاران بخش نگین کویر در مسجد ابوالفضل (ع) شهر دهنو اسلام آباد برگزار شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فهرج در این نشست گفت: خوشبختانه با حضور و میانجی‌گری معتمدین و متنفذین و عشایرِ بخش نگین کویر در بحث پیشگیری از جرائم، اختلافات خانوادگی و صلح و سازش عملکرد مطلوبی داریم.

سرهنگ احمدپور با اشاره به نزدیک شدن به فصل برداشت خرما گفت: کشاورزان حتما برای جلوگیری از سرقت احتمالی خرما از بکارگیری نگهبان در باغات غافل نشوند و ما با تعامل و همکاری با بسیج و مردم در بحث امنیت فصل برداشت خرما حتما و با جدیت در این زمینه تلاش می‌کنیم.

او به ایام محرم اشاره و تصریح کرد: رسومات اشتباه مثل رفتار‌های تنش زا، علم کشی، قمه کشی و عدم حفظ تلفیق مذاهب در ایام سوگواری محرم ممنوع است.

بخشدار نگین کویر نیز ضمن تشکر و قدردانی از حضور فرمانده انتظامی این شهرستان در بخش نگین کویر گفت: با حضور و تلاش نیرو‌های انتظامی و همکاری مردم در بحث امنیت در منطقه عملکرد خوب و پایداری داریم.

میراولیایی در ادامه به دلیل پراکندگی جمعیت و وسعت بخش نگین کویر، ارتقای پاسگاه انتظامی چاهدگال را از پاسگاه به کلانتری را خواستار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.