سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسیر یابی سفر‌ها در اپلیکیشن ۱۴۱ اضافه شد

سرپرست مرکز مدیریت راه‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: امکان مسیر یابی سفر‌های جاده‌ای از مبدا تا مقصد به اپلیکیشن ۱۴۱ اضافه شد.

علی امامی سرپرست مرکز مدیریت راه‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: امکان مسیر یابی سفر‌های جاده‌ای از مبدا تا مقصد، به قابلیت‌های اپلیکیشن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها اضافه شده است.

وی افزود: اپلیکیشن تخصصی ۱۴۱ ضمن مسیریابی در مسیر‌های برون شهری و پوشش تمامی مسیر‌ها از مبدا و نقطه آغاز تا نقطه پایانی سفر، امکان مشاهده تصاویر دوربین‌های نظارتی فعال در سراسر کشور را به کاربران می‌دهد.

به گفته امامی، از قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به امکان نمایش تصاویر دو مسیر به صورت جداگانه در صورت دو مسیر با زمان سفر نزدیک به هم، امکان مشاهده آب و هوای مسیر، انسداد مسیر ها، کارگاه‌های جاده ای، تعمیرگاه ها، امداد خودرو‌های فعال، مساجد، بیمارستان ها، جایگاه‌های سوخت، مجتمع‌های خدماتی رفاهی، راهدارخانه‌ها و سایر تسهیلات بین راهی اشاره کرد.

سرپرست مرکز مدیریت راه‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اضافه کرد: برای اطلاع از آخرین اطلاعیه‌های محدودیت و انسداد‌های برون شهری می‌توانید این اپلیکیشن را از طریق نرم افزار‌های بازار، مایکت و گوگل پلی دانلود کنید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.