سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فیبر نوری به نور می رسد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از اعلام آمادگی جهت اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها در شهر نور خبر داد.

اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران با در نشست مشترک هماهنگی اجرای طرح فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها FTTx در شهر نور، گفت: طرح ایجاد شبکه فیبر نوری با اجرای حدود ۱۰۰ کیلومتر و اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در شهرستان نور طراحی شد.

او افزود: با بهره برداری این طرح حدود ۱۷۴۱۷ خانوار و مراکز تجاری، آموزشی، اداری و … این شهر به شبکه پرسرعت فیبر نوری متصل می‌شوند.

اعزی در خصوص اجرای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها FTTX در شهر نور، گفت: حدود ۲۰ درصد خانوار‌ها و کسب و کار‌های این شهر تا پایان امسال به شبکه پرسرعت فیبر نوری متصل می‌شوند و مابقی پروژه در سال آینده به بهره برداری کامل خواهد رسید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در خاتمه با تاکید بر اهمیت تسریع در اجرای پروژه‌های ابلاغی وزارت ارتباطات در استان خواستار همکاری‌های همه جانبه مسئولین شهرستانی به منطور توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات و اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها FTTX در شهر نور شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.