سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکی از ۲ تیم دسته یکی فوتبال ساحلی استان سمنان در آستانه واگذاری است

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: فروش یکی از ۲ تیم فوتبال ساحلی سمنان در لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران، به منظور یکپارچه‌سازی و تمرکز بر تقویت فقط یک تیم در سمنان، مورد موافقت قرار گرفت.

علوی روز  ابراز کرد: ۲ تیم فوتبال ساحلی از سمنان سهمیه حضور در لیگ دسته یک کشور دارند که یکی از تیم‌ها به دلیل مشکلات مالی، چندی پیش درخواست فروش امتیاز داد که ابتدا مخالفت و سپس مقرر شد تامین مالی از طریق جذب حامی در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: طبق قانون هیات‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان نمی‌توانند تیم‌داری کنند و این مساله ممنوعیت قانونی دارد.

وی بیان کرد: با بخش‌های مختلف از جمله اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، اتاق اصناف و شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان برای جذب حامی مالی مکاتبه و پیگیری‌هایی انجام شد، اما در استان سمنان برای حمایت مالی از تیم‌ها رغبتی دیده نشد.

رییس هیات فوتبال استان سمنان چندی پیش به ایرنا گفته بود: تامین ۵۰۰ میلیون تومان برای حمایت مالی طی چندروز لازمه جلوگیری از فروش تیم دسته یکی فوتبال ساحلی استان به دلیل مشکلات مالی است.

سید حسین زرگر افزود: ۲ تیم دسته یکی فوتبال ساحلی در سمنان وجود دارد که یکی از تیم‌ها به دلیل مشکلات مالی درخواست فروش امتیاز داده است و تامین ۵۰۰ میلیون تومان از طریق حامی مالی، تنها راه ممانعت از این اقدام می‌تواند باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.