سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجمع عمومی انجمن حمایت زندانیان مهاباد برگزار شد

مجمع عمومی انجمن حمایت زندانیان مهاباد با حضور فرماندار ویژه مهاباد، اعضای هیئت مدیره، دادستان و رئیس دادگستری این شهرستان برگزار شد.

بر اساس اساسنامه انجمن‌های حمایت زندانیان و دستورالعمل‌های سازمانی، مجمع عمومی انجمن حمایت زندانیان مهاباد با محوریت ارائه گزارش اقدامات حمایتی یک سال گذشته، بررسی گزارش‌ها و عملکرد مالی و تبیین برنامه‌های پیش رو برگزار شد و مدیرعامل و بازرسان انجمن حمایت زندانیان گزارشات خود را ارائه کردند.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات حمایتی در یک سال گذشته بر تداوم و توسعه خدمات حمایتی ویژه خانواده زندانیان تاکید کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی جامع  تمامی خانواده زندانیان نیازمند شناسایی و تحت پوشش انجمن حمایت قرار گیرند.

وی افزود: با توجه به اینکه ارائه خدمات حمایتی موثر و مستمر نیازمند منابع مالی پایدار است، باید انجمن از تجارب موفق نسبت به افزایش درآمد‌های پایدار، بر مبنای قوانین و دستورالعمل‌های مربوطه اقدام کنند و با نگاه حل مسئله و آسیب شناسی علمی این منابع را در جهت رفع نیاز‌های خانواده زندانیان صرف کنند.

در ادامه جلسه انتخابات تعیین ۲ نفر بازرس مجمع عمومی سال مالی ۱۴۰۲ برگزار و در نهایت حاج سعید حسن زاده و کریم ابراهیمیان به عنوان بازرس به سازمان زندان‌ها معرفی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.