سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز پنجمین همایش آموزشی فرمانداران و مجریان انتخابات مجلس شورای اسلامی

دبیر ستاد انتخابات کشور گفت: پنجمین همایش آموزشی فرمانداران و مجریان انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

محسن اسلامی دبیر ستاد انتخابات کشور گفت : همایش امروز و فردا در کرمانشاه و با حضور فرمانداران، مدیران کل سیاسی، مدیران کل آی تی و مسئولان آموزش استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان و همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور رئیس ستاد انتخابات در این همایش، افزود: در یک کارگاه آموزشی موضوعات اجرایی، حقوقی و فنی در این همایش به عوامل اجرایی انتخابات آموزش داده خواهد شد.

اسلامی خاطرنشان کرد: در ۴ همایش گذشته، عوامل اجرایی ۱۸ استان آموزش دیده بودند و و دو دوره دیگر برای آموزش سایر استان‌ها برگزار خواهد شد .

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، در افتتاحیه این دوره آموزشی، با تاکید بر اینکه سامان یافتن جامعه بدون تشکیل حکومت ممکن نیست، گفت: در اسلام تشکیل حکومت با سه هدف اقامه حق، اقامه قسط و عدل و ترویج معنویت باید صورت گیرد.

وی با اشاره به تشکیل نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب گفت: یکی از از ارکان مهم حکومت و نظام جمهوری اسلامی، انتخابات است و باید تمام تلاش خود را برای اجرای این رکن مهم به کار گیریم.

استاندار کرمانشاه گفت: افرادی که برای برپایی درست انتخابات تلاش می‌کنند در حقیقت به دنبال تسهیل و آماده سازی حضور مردم در آنچه وظیفه شرعی و عقلی آنهاست، قدم برمی دارند.

صحرایی گفت: برگزاری انتخاباتی سالم، ایمن، رقابتی و مشارکتی اولویت ما است و همه باید برای تحقق این مهم تلاش کنند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.