سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابه جایی دو میلیون و ۱۹۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از ابتدای امسال دو میلیون و ۱۹۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه جابه‌جا شده است.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : از ابتدای امسال دو میلیون و ۱۹۱ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه جابه‌جا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: از ابتدای سال‌جاری ۱۴۵ هزار حواله و ۱۳۸ هزار نسخه بارنامه صادر شده است.

کرمی گفت: بیشترین تناژ جابه‌جایی کالا در سطح استان مربوط به شهرستان کرمانشاه با یک میلیون و ۴۳۳ هزار تن و سیمان ۲۵۰ هزار تن کالای اصلی جابه‌جا شده است.

وی عنوان کرد: ۱۰ کالای عمده حمل شده در سطح استان کرمانشاه شامل سیمان به‌صورت کیسه‌ای و فله‌ای، مازوت، کلینگر، کنجاله، گازوئیل، خاک‌معدنی، پلی اتلین، سنگ‌سنگبری و کود اوره است. 

کرمی درباره تعداد رانندگان فعال حوزه حمل و نقل کالا، گفت: ۲۰ هزار و ۶۴۵ راننده در حوزه حمل و نقل کالا فعال هستند و تعداد کل ناوگان کامیون حمل و نقل کالای برون‌شهری، ۱۴ هزار و ۶۵۷ خودرو است.

وی افزود: رسیدگی به تخلفات حوزه حمل و نقل کالا در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱، ۱۲ و ۱۴ با نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه انجام می‌شود.

کرمی تصریح کرد: هم‌وطنان، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.