معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : عملیات بهسازی و روکش آسفالت در محور بزرگراه کربلا انجام شده است و تا قبل از آغاز تردد زوار اربعین حسینی (ع) در چهار هزار کیلومتر از این محور عملیات خط‌کشی انجام می‌شود.

علی سلیمی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : خط کشی محور‌ها از عناصر اصلی اقدام‌های پیشگیرانه و ایمن‌سازی است که با انتقال پیام‌های اطلاعاتی - هشداری به طور بصری به کاربران و رانندگان موجب افزایش ایمنی در جاده ها، افزایش قابلیت دید و ارایه هشدار و اطلاعات لازم به رانندگان می‌شود.

وی اظهار کرد: هدف از خط‌کشی راه‌های مواصلاتی به خصوص در بزرگراه کربلا ارتقای ایمنی تردد زائران و همچنین آگاهی دادن به کاربران جاده‌ای هنگام رانندگی است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، درباره برنامه ریزی برای انجام دیگر اقدامات لازم برای تردد ایمن زائران اربعین گفت: ۶ نقطه پرحادثه در بزرگراه کربلا ایمن سازی می‌شود و ۱۵ کیلومتر روشنایی نیز احداث خواهد شد.

سلیمی افزود: احداث چهار نقطه روشنایی راه‌ها به صورت نقطه‌ای و نصب ۲۰ کیلومتر نیوجرسی در محور بزرگراه کربلا در حال انجام است.

وی یادآور شد: با عنایت به تلاش‌های انجام گرفته توسط عوامل راهداری کرمانشاه سعی شده در هیچ یک از محور‌های شریانی و اصلی استان مشکلی از بابت تردد زوار مشاهده نشود و در زمان و موعد مقرر طبق برنامه‌ریزی انجام شده محور‌های مواصلاتی برای تردد ایمن زائران آماده سازی شود .

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.