سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از جشنواره موسیقی زاگرس‌نشینان از راهکار‌های تقویت فرهنگ غنی کشور است

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، جشنواره موسیقی زاگرس نشینان را از مهمترین رویداد‌های فرهنگی و هنری این خطه کشور عنوان کرد و تقویت این رویداد را عامل مهمی در تقویت فرهنگ غنی کشور دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین امامقلی جعفری روز پنجشنبه در دیدار استاندار و مجمع نمایندگان استان در مجلس با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: زیربنای تمدنی از فرهنگ نشات می‌گیرد و در همین راستا باید تا می‌توان در برنامه هفتم توسعه زمینه برای تقویت فرهنگ را فراهم کرد.

وی کشور را رنگین‌کمانی از اقوام و فرهنگ‌های مختلف عنوان کرد و افزود: آنچه باعث می‌شود این تنوع قومی در کنار هم شکل گیرد و منسجم باشد اتحاد حول محور نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر چه بتوان این انسجام را بین اقوام و ادیان مختلف حفظ کنیم هم‌گرایی، وحدت و انسجام ملی تقویت می‌شود و این مهم را باید از رسالت‌های مهم خود بدانیم.


بیشتر بخوانید


جعفری یکی از مناطق با فرهنگ غنی و فاخر را منطقه زاگرس‌نشین کشور عنوان کرد گفت: هر چه بتوان فرهنگ زاگرس‌نشینان را حفظ و بسط دهیم در حفظ نظام اسلامی کار مهمی انجام داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: زاگرس‌نشینان قومی هستند که هیچ‌گاه دشمن نتوانسته به آن‌ها دست درازی کند و اکنون که جشنواره موسیقی زاگرس‌نشینان بعد از سال‌ها شیوع کرونا آغاز به کار کرده فرصت مناسبی برای تقویت این رویداد مهم فرهنگی و هنری در راستای تقویت فرهنگ زاگرس‌نشینان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.