سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمن با سیاست‌های جدید به دنبال بی حجابی در جامعه است

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه دشمن با سیاست‌های جدید به دنبال بی حجابی در جامعه است، گفت: مقابله با بی‌حجابی در کشور ما بر اساس منطق دین است.

 تجمع بزرگ حامیان عفاف و حجاب با حضور پرشور هزاران نفر از دختران و بانوان محجبه و متدین و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی شب گذشته در بوستان علوی قم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب در این اجتماع گفت: ادیان الهی حجاب را موضوعی فطری می‌دانند و از ابتدای خلقت حجاب وجود داشته است.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه حجاب، چون فطری است اجباری نیست بلکه بی حجابی اجباری است افزود: کسانی که تاریخ ایران را مطالعه کرده باشد می‌دانند از دوره ساسانی‌ها که اسلام نیامده بود، ملت ایران متدین بودند و زنان حجاب داشتند.

استاد حوزه علمیه قم بیان کرد: رضاخان با زور اسلحه بی‌حجابی را در ایران ترویج کرد و در ترکیه نیز آتاتورک با زور اسلحه بی‌حجابی را آورد و در غرب نیز اینگونه بوده است.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه انگیزه برای بی‌حجابی در غرب استثمار اقتصادی بانوان بوده است افزود: ملت ایران بهتر از ترکیه و دیگر کشور‌ها در مسئله بی حجابی ایستادگی کرد و در نهایت این سیاست با پیروزی انقلاب اسلامی به شکست خورد.

طائب افزود: دشمن با سیاست‌های جدید به دنبال بی حجابی در جامعه است، در حالی که مقابله با بی حجابی در کشور ما بر اساس منطق دین است.

او ادامه داد: دنیا در زمینه حجاب سیاست‌های دوگانه‌ای دارد و با امر حجاب در ایران مخالفت می‌شود و با مقابله حجاب در فرانسه کاری ندارند.

رئیس قرارگاه عمار افزود: دشمن به دنبال بی حجابی است چرا که می‌داند اگر این امر در جامعه وجود داشته باشد جامعه به سمت تعالی می‌رود.

استاد حوزه علمیه قم گفت: غرب امروز در برابر نیرو‌های جبهه مقاومت با همه قدرت درمانده شده، چرا که وضعیت زن و مرد در غرب انسان متعهد درست نمی‌کند و حتی انسان‌های پایبند به وطن هم نمی‌سازد.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تا هویت را جامعه ما بگیرد و حجاب ابعاد مختلف فقهی و اجتماعی و فردی دارد افزود: جامعه ما امام زمانی است و وقتی دشمن این وضعیت را می‌بیند احساس هراس دارد و در عرصه نظامی نیز اقرار به توانمندی ایران دارند.

در پایان این مراسم نیز شرکت‌کنندگان، در بیانیه‌ای بر موضوع برخورد با هنجارشکنان و نیز لزوم گسترش عفاف و حجاب در جامعه تاکید کردند.

۲۱ تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به‌عنوان «روز عفاف و حجاب» نام‌گذاری شده است.

برچسب ها: بی حجابی ، عفاف وحجاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
مخاطب ۱
۰۱:۳۲ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
مسئله ی بی حجابی بودن یا نبودن ان نیست بلکه طرز رفتار حکومت با بی حجابی مهم تر است در اکثر موارد واقع شده در ایران از مسائل سیاسی . اقتصادی . فرهنگی و اخلال در آرامش همه ی آن منشاء خارجی داشته و حکومت به دنبال دستگیری و منهدم کردن سر تیم های انان بوده حالا که بی حجابی در قالب مردم است و منشاء خارجی آن در صورت انهدام باز فایده ای ندارد و حکومت اگر وارد این مسئله شود به دنبال کمتر کردن امتیاز های شهروندی در قبال بی حجاب ها شود به دنبال آن آشوبی بیشتر و بزرگتر رخ می دهد و باید از طریق ملت و در مدت زمان بیشتری حل شود ورود حکومت یعنی پیروز شدن طرح دشمن برای نداشتن آزادی و نداشتن حقوق بشر می شود و ایران باید پاسخگوی جهان شود
ناشناس
۰۶:۱۰ ۲۳ تير ۱۴۰۲
بابودن امثال شما،نیازبه دشمن نیست.