سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش نشاط اجتماعی روستاییان با احداث ۴ زمین چمن مصنوعی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوسف از احداث و بهره برداری چهار زمین چمن مصنوعی در شهرستان تا دهه فجر سال جاری خبر داد.

مالکی نژاد با اشاره به اهمیت ورزش در روحیه جوانان و نوجوانان بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی نقش بسزایی در ایجاد نشاط اجتماعی دارد که همواره مورد توجه است

وی ادامه داد: در حال حاضر چهار زمین چمن مصنوعی با مشارکت خیرین و اهالی روستا‌ها و همچنین همکاری بنیاد علوی در روستا‌های نصرآباد، بین آباد در بخش مرکزی و روستا‌های بصیران و گل در بخش ماژان دردست احداث است.

مالکی نژاد با بیان اینکه اهالی روستای نصرآباد با جذب کمک خیرین و بنیاد علوی در کمترین زمان این زمین چمن مصنوعی را به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع آماده کرده اند، افزود: این زمین در مراحل پایانی نصب چمن قرار دارد و تا هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه کار نصب چمن روستای بین آباد تا پایان هفته انجام خواهد شد، گفت: آماده سازی زمین‌های چمن مصنوعی روستا‌های بصیران وگل در بخش ماژان حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان تیر ماه کار نصب آن چمن انجام می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوسف ادامه داد: با بهره برداری از این چهار زمین چمن مصنوعی تا دهه فجر زمین‌های چمن مصنوعی شهرستان به هفت زمین چمن خواهد رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.