سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد؛

اختصاص میز خبرنگاران در شرکت شهرک‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: رسانه‌ها نقش بسیار مهم و تاثیر گذار در توسعه صنعتی استان ایفا می‌کنند که باید از این ظرفیت مهم، به نحو احسن و صحیح استفاده شود.

هاشم علایی اظهار داشت: از مهمترین اهداف شرکت شهرک‌های صنعتی که با مشارکت رسانه‌ها محقق خواهد شد، تلاش برای اشتغال‌آفرینی و حمایت از تولید است که تحقق این هدف مهم، در قالب تامین زمین و اعتبارات عمرانی، جذب سرمایه‌گذار و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای القای ذهنیت تولید و سرمایه گذاری بین آحاد مردم بدست خواهد آمد.

او تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ضمن احترام به عموم اصحاب رسانه، این آمادگی را دارد تا در تمامی جلسات، بازدید‌ها و مراسم‌ها، پذیرای اهل قلم باشد تا نسبت به اطلاع رسانی‌های دقیق و صحیح اقدام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برای این منظور، در اتاق مدیریت این شرکت میز خبرنگاران اختصاص داده شده است که تا هریک از خبرنگاران در صورت تمایل می‌توانند در آن حاضر و شنوای موضوع جلسات باشند.

او رسانه‌ها را ابزاری مهم در راه تولید و جذب سرمایه گذار برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با کمک اصحاب رسانه، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر صنعت استان و حل مشکلات واحد‌های تولیدی باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.