مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از کسب رتبه واحد برتر سه واحد تولیدی استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

هاشم علایی اظهار داشت: در مراسم روز ملی صنعت و معدن که با حضور ریاست محترم جمهوری و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در استان تهران برگزار شد، ۳ واحد تولیدی نگین زرین چوب آرتاویل، تامین سامان میلاد آسیا و فولاد سپهر سبلان از شهرک صنعتی اردبیل ۲ به عنوان واحد برتر کشوری انتخاب و معرفی شدند.

او ادامه داد: این افتخار بزرگ در حالی برای استان رقم خورد که با توجه به شاخص‌های توسعه‌ای و صنعتی، استان اردبیل بیشترین واحد برتر تجلیل شونده نسبت به سایر استان‌ها در سطح کشور را به خود اختصاص داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: این دستاورد مهم در سایه تلاش مجموعه مدیران، کارکنان و کارگران این واحد‌های تولیدی و مسئولان کشوری و استانی محقق شده است که جا دارد از زحمات تک تک این عزیزان و سایر کارآفرینان که به عنوان جهادگران اقتصادی، نقشی مهم در توسعه صنعتی استان ایفا می‌کنند، تقدیر و قدردانی شود.

علایی افزود: بی‌گمان کسب موفقیت‌های بی‌بدیل کارآفرینان در بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی، نشانه‌ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر استان دارد که امیدواریم با همکاری و تعامل هرچه بهتر میان دستگاه‌های اجرایی، شاهد رشد و شکوفایی صنعت استان باشیم.

شایان ذکر است با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در محل واحد‌های تولیدی نگین زرین چوب آرتاویل، تامین سامان میلاد آسیا و فولاد سپهر سبلان از کسب رتبه برتر کشوری این سه واحد تولیدی، طی اهدای لوحی تجلیل و قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.