سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر چهار روزه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کرمانشاه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از سفر چهار روزه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به استان خبر داد.

 محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شب گذشته (۱۷ تیر) راهی استان کرمانشاه شد، گفت : این تماشاخانه سیار در سفر چهار روزه خود به استان کرمانشاه، صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و بعد از ظهر‌ها از ساعت ۱۸ تا ۲۰ به اجرای برنامه برای کودکان و نوجوانان استان می‌پردازد.

 مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساعت ۱۰ صبح امروز (۱۸ تیر) در بیستون به اجرای برنامه برای کودکان و نوجوانان خواهد پرداخت، افزود: این تماشاخانه سیار ساعت ۲۰ امشب هم برای کودکان و نوجوانان شهرستان سرپلذهاب برنامه اجرا خواهد کرد.

وی ادامه داد: این تماشاخانه سیار، فردا (۱۹ تیر) در سه محله شهر کرمانشاه شامل اربابی، دولت آباد و پارک زنبق به اجرای برنامه برای کودکان و نوجوانان خواهد پرداخت.

خیاط زنجانی با بیان اینکه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در روز سه شنبه (۲۰ تیر) برای کودکان و نوجوانان شهرستان‌های روانسر و ثلاث باباجانی به اجرای برنامه خواهد پرداخت، گفت: این تماشاخانه سیار در روز چهارشنبه (۲۱ تیر) نیز در شهرستان‌های کنگاور و سنقروکلیایی حضور پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه یک گروه تئاتری از تهران تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را همراهی می‌کند، گفت: این تماشاخانه سیار با حضور حدود ۲۰ نفر هنرمند به اجرای برنامه برای کودکان و نوجوانان استان خواهد پرداخت.

خیاط زنجانی با بیان اینکه سال گذشته حدود ۸۸۰۰ کودک و نوجوان کرمانشاهی برنامه‌ها و اجرا‌های تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری را در استان کرمانشاه دنبال کردند، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد استقبال بیشتر کودکان و نوجوانان بوده و حدود ۱۰ هزار نفر از کودکان و نوجوانان استان نظاره گر برنامه‌ها و اجرا‌های این تماشاخانه سیار شوند.

وی اضافه کرد: در تلاشیم تا در ایام اربعین هم شاهد سفر مجدد تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به استان کرمانشاه باشیم .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.