سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود معارضین مانع خط انتقال آب برخی از روستا‌های گتوند

روابط عمومی آبفا خوزستان از وجود معارضات مانع اجرای پروژه احداث ایستگاه تقویت فشار و خط انتقال روستا‌های دهلران و شهید محمدی شهرستان گتوند خبر داد.  

به دنبال درج خبری کذب توسط برخی از رسانه‌های محلی خوزستان، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان در جوابیه‌ای اعلام کرد وجود معارضات مانع اجرای پروژه احداث ایستگاه تقویت فشار و خط انتقال روستا‌های دهلران و شهید محمدی شده است.

 پیرو تغییر مسیر رودخانه کارون در محدوده بنه حاج مرتضی از توابع شهرستان گتوند، اراضی مجاور رودخانه به دلیل فرسایش شدید  دچار آب شستگی شده و چاه آب شرب موجود که تامین کننده آب شرب اهالی محترم شهرک شهید محمدی و روستای دهلران می‌باشد در معرض تخریب قرار گرفته است.

  از زمان شروع فرسایش ساحل پیگیری‌های متعددی در جهت تثبیت و جلوگیری از تخریب ساحل با سازمان‌های مربوطه صورت گرفته که تاکنون نتیجه‌ای در پی نداشته است.

شرکت آب و فاضلاب خوزستان به سبب رسالت خود که همانا تامین آب شرب پایدار شهروندان محترم استان می‌باشد، اقدام به انجام مطالعات و انعقاد قرارداد احداث ایستگاه تقویت فشار و خط انتقال روستا‌های دهلران و شهید محمدی کرده تا از ظرفیت خط انتقال موجود بخش عقیلی نیاز آبی مشترکین عزیز را تامین کند.

 ولی علی رغم گذشت بیش از ۸ ماه از ابلاغ قرارداد به دلیل وجود معارضات برخی مقامات محلی موفق به تحویل زمین و شروع پروژه مذکور نشده است.

 این در حالی است که فرماندار محترم و دادستان محترم شهرستان گتوند جلسات، مصوبات و دستورات لازم در جهت پیگیری و حل مشکل یاد شده را انجام داده که تاکنون منجر به رفع معارضت و حل مشکل تحویل زمین در شهرک شهید محمدی نشده است.

 محل احداث ایستگاه مذکور در محل تاسیسات آبرسانی موجود آبفا واقع در شهرک شهید محمدی می‌باشد.

برچسب ها: آب شرب ، تامین آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.