سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکل تامین برق در شهرک صنعتی شماره دو میانه

فرماندار میانه با اشاره به اینکه شهرک صنعتی شماره دو میانه با مشکل تامین برق مواجه بوده و این مانعی برای سرمایه گذاری در این شهرک است.

مسعود سعادتی در جلسه‌ای با حضور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، گفت: پس از مطالعه و بررسی‌های لازم استانی و شهرستانی جهت تامین برق شهرک صنعتی شماره ۲ میانه که جزو مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به استان است، شاهد اجرایی شدن این پروژه خواهیم بود.

وی  اضافه کرد: در دور دوم سفر برای برخی مصوبات اعتبار تخصیص داده شده که مصوبه تامین برق شهرک صنعتی شماره ۲ میانه نیز از جمله آنهاست.

وی گفت: امکان سنجی افزایش محدوده شهرک صنعتی شماره ۱ میانه و تعیین تکلیف مدیریت شهرک صنعتی بخش خصوصی از جمله مواردی است که باید بررسی شده و اقدام لازم اعمال شود.

مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار کمک برای فعال کردن واحد‌های راکد شهرستان و واگذاری زمین‌های جدید در شهرک‌های صنعتی به متقاضیان و سرمایه گذاران واقعی شد.


سجاد مطلبی سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان با حضور در این جلسه برای مطالعه و بررسی افزایش محدوده شهرک صنعتی شماره یک میانه قول مساعد داد.

برچسب ها: نبود برق ، شهرک صنعتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.