سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلاح‌های اهدایی غرب به اوکراین در دست معترضان فرانسه

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که معترضین فرانسوی از سلاح‌های اهدایی کشور‌های غربی به اوکراین در خیابان‌های این کشور استفاده می‌کنند.

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که معترضین فرانسوی از سلاح‌هایی استفاده می‌کنند که غرب آن‌ها را به کی‌یف داده است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، زاخارووا در جریان نشست خبری اعلام کرد که تسلیحات و پولی که غرب و ناتو و فرانسه به طور مستقیم برای حمایت از ملی گرایان، نازی‌ها و فاشیست‌ها در اراضی اوکراین در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، معمولا نتایج معکوس به همراه دارد و نه تنها از کشورهایشان سر در می‌آورد بلکه علیه مردم خودشان استفاده می‌شود.

او در ادامه گفت مسکو از مقامات فرانسه می‌خواهد هرچه زودتر جریان قتل در نانتر (منطقه‌ای در حومه پاریس و محل شلیک مرگبار پلیس به نوجوان ۱۷ ساله) را مشخص کنند و اقداماتی را برای مجازات عاملان انجام دهند.

وی تاکید کرد: ما نگرانی شدید خود را از اوضاع بحرانی و افزایش بی سابقه خشونت در فرانسه اعلام می‌کنیم.

مقام‌های روس بار‌ها هشدار داده و ابراز نگرانی کرده‌اند که تسلیحات ارائه شده به اوکراین از سوی کشور‌های غربی به رهبری آمریکا و انگلیس در نهایت به بازار سیاه می‌رسد و در دست تروریست‌ها و سازمان‌های جنایتکار خواهد افتاد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مبارز
۱۸:۰۲ ۱۵ تير ۱۴۰۲
از کوزه همان برون تراود که در اوست