سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات ۶۵ پروژه اربعین حسینی در خوزستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان از آغاز ۶۵ پروژه در حوزه خدمات شهری اربعین حسینی با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان خبرداد.

محمد خانچی معاون هماهنگی امور استانداری خوزستان با اشاره به بیش از ۴هزار پروژه‌های در حال انجام از محل عوارض آلایندگی گفت: در دورترین روستا‌ها و شهر‌های استان در حال انجام پروژه‌های عمرانی هستیم که نشان تبدیل خوزستان به کارگاه عمرانی است و هیچ شهر و روستایی در استان مشاهده نمی‌شود که در طول یک سال گذشته پروژه عمرانی در آن انجام نشده باشد.

او می‌گوید: در طول یک سال گذشته بیش از ۸۰۰ ماشین آلات راهداری، آتش نشانی و ناوگان حمل و نقل درون شهری خریداری شده   که  به تدریج در اختیار شهرداری و دهیاری‌ها قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: باتوجه به نزدیکی اربعین حسینی، شهرداری‌ها به خوبی پای کار اربعین آمده اند و بیش از ۶۵ پروژه خدمات شهری از خرید ماشین آلات  تا ساخت مجتمع‌های رفاهی و... انجام شده که امیدواریم امسال شاهد اربعین متفاوتی باشیم.

آقای خانچی به نقش مردم در نظارت بر پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: مردم چشم بینای ما در انجام صحیح پروژه‌ها و بهترین ناظر در انجام پروژه‌ها در سطح استان هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.