سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۲۳ میلیارد ریالی کالای قاچاق و سرقتی در مازندران

پلیس مازندران در طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور بیش از ۲۲۳ میلیارد ریال کالا‌های سرقتی و قاچاق کشف کرد

سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: سومین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی با بکارگیری تیم‌های عملیاتی در شهرستان عباس آباد به اجرا در آمد.

او با بیان اینکه این طرح در راستای مطالبات مردمی محله محور و در حوزه‌های مختلف ماموریتی پلیس اجرا شد، افزود: در اجرای این طرح ۶ قاچاقچی، ۲۶ خرده فروش و ۷۵ معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع ۱۵ کیلو و ۷۱۶ گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

سرهنگ حسینی از عملیات ویژه مقابله با سرقت در اجرای این طرح خبر داد و گفت: با دستگیری ۱۴ سارق حرفه‌ای و ۵ مالخر مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از جمله ۲ موتورسیکلت و یک خودروی سرقتی از آنان کشف شد.

حسینی به کشف ۲ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در این طرح نیز اشاره کرد و ادامه داد: در حوزه پلیس راه و راهنمایی و رانندگی ۷۵ خودرو و ۲۲ موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح توقیف شدند.

او همچنین از دستگیری ۶۰ متهم تحت تعقیب مرجع قضائی خبر داد و افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا بیش از نیم تن چوب جنگلی، ۳۰ هزار نخ سیگار قاچاق و مقادیر قابل توجهی کالای خارجی و احتکار شده جمعا به ارزشی بالغ بر ۱۴۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از ۱۳ قاچاقچی کالا کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش سطح یک در این عملیات، گفت: در اجرای طرح ناظر ۳۰۴ خودرو به صورت سیستمی و ۳ خودرو به صورت فیزیکی توقیف و برای ۹۳۳ خودرو نیز پیامک هشداری ارسال شد.

سرهنگ حسینی با اشاره به طرح نظارت الکترونیکی اماکن عمومی، گفت: ضمن ثبت و ارسال پیام تذکر برای ۱۳۲ واحد صنفی در حوزه عفاف و حجاب از ۴۵ واحد صنفی تعهد اخذ شد و ۲۵ واحد صنفی متخلف نیز پلمب و متصدیان آن به مرجع قضائی معرفی شدند.

او از شناسایی هزار و ۲۵ کانال مخرب در حوزه فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا خبر داد و گفت: ۹ کانال به دلیل تولید و انتشار محتوا‌های مخرب و غیز مجاز حذف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری ۶ جاعل و کلاهبردار حرفه‌ای و ۲۵ نفر از اراذل و اوباش نوظهور در ادامه اجرای این طرح، به عزم قاطع پلیس استان در مقابله با هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی اشاره کرد و از مردم خواست برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخطی و قانون شکنی از سوی افراد هنجارشکن مراتب را سریعا به پلیس اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.