سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای قیچی کردن مو‌های دختران در تهران تکذیب شد

سرهنگ نمک شناس گفت: موضوع قیچی کردن مو‌های دختران در تهران توسط سرنشینان برخی خودرو‌های شخصی مورد بررسی قرار گرفته است.

سرهنگ بابک نمک شناس رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: در پی انتشار خبر با موضوع (قیچی کردن مو‌های دختران در تهران توسط سرنشینان برخی خودرو‌های شخصی) موضوع به قید فوریت بررسی و در دستور کار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت. 

او بیان کرد: طی بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی مشخص شد تاکنون هیچ‌گونه طرح شکایت و یا تماسی با موضوع خبر منتشره به پلیس تهران بزرگ واصل نشده است. 

نمک شناس گفت: ضمن توصیه و تاکید بر رعایت هنجار‌های اجتماعی، پلیس نسبت به رفع هرگونه عامل تهدید کننده عینی و ذهنی احساس امنیت شهروندان اقدام و پیگیر موضوع انتشار خبر فوق از خبرگزاری منتشرکننده می‌باشد.



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۴ تير ۱۴۰۲
با بی حجابها باید برخورد درست شود اما بر اساس قانون نه این که قیچی بردارند مو بزنند حالام که گفته شده مو زنی دروغ بوده اما خواهشا بی حجابهاحجاب کنند خستمون کردند
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۴ تير ۱۴۰۲
اینها یک عده فاحشه خیابونی هستن که دارن سیگنال میدن؛
تمام این کثافت کاریها تو بالای شهر هست وگرنه تو پایین شهر و این خبرها نیست. اینقدر اینها مال دزدی و حروم خوردن حالا نمیدونن دارن چیکار میکنن.
ر..ح9
۲۰:۳۱ ۱۴ تير ۱۴۰۲
بی حجابی عده ای باعث میشه باحجاب ها بیشتر به چشم بیان و زیباتر جلوه کنن
رویا
۲۰:۲۸ ۱۴ تير ۱۴۰۲
با بیحجابی عده ای به ابهت با حجاب ها افزوده میشه
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۴ تير ۱۴۰۲
همین موی خانما که چند سال هست در موردش بحث میشه اگر یک تارش داخل غذا باشه همه حالشون بهم میخوره ویا اگر کسی داخل موی سرش شپش پیدا شود دیگه کسی پیش طرف نمیشینه پس این قدر به چهار تا شبید خانما به جان هم نیوفتیم به فکر پیشرفت و اقتصاد و آب هوای کشور مان باشیم
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۴ تير ۱۴۰۲
ای کاش خانمهایی که بی حجاب بیرون میان کمی حیا داشتن. الان دیگه بی حجابی فقط مربوط به مو نیست. ساق پاها و دستها و سر و گردن و بالاسینه ...بعضی ها گویی بویی از حیا نبردن.
قبلا مشخصه بانوان ایرانی حجاب و حیا بود ولی الان متاسفانه بعضی خانمها فکر میکنن بی حجابی نشانه تمدن است
محمدی
۲۰:۲۵ ۱۴ تير ۱۴۰۲
از دوره خاتمی خائن بی حجابی تقریبا اشکار شد و زنان با مانتوهای جلو باز شلوارهای تنگ و کوتاه زیپ ها به حالت ناجور معلوم پس بی حجابی شامل الان نیست فقط به خاطر ماجرای پیش امده پیشتر به چشم میادفقط همین
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۴ تير ۱۴۰۲
تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزا
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۴ تير ۱۴۰۲
آنقدر آتش را شعله ور نکنید با حجاب بی حجابی
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۴ تير ۱۴۰۲
عجب
H
۱۹:۴۷ ۱۴ تير ۱۴۰۲
من موندم همه میخوان موهای دختران بدحجاب رو قیچی کنن فقط یه سوال ازاونایی دارم که آیا شماها دختران اقایونیکه تو خارج ازکشور باشلوارک وتاپ وتواستخر خودنمایی میکنن باهاشون کاری ندارین چرا سارق واختلاسگران ودزدان کسی بهش توجه نمیکنه که امنیت مملکت رو بخطر میندازند بنظر شماها مشکل ماحجابه یعنی هنوزمتوجه نشدید مشکل بزرگتراین حرفهاس
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۴ تير ۱۴۰۲
پس حقیقت دارد
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۴ تير ۱۴۰۲
طرف باید خودش شعور داشته باشد به قانون اجتماع به ارامش روانی اجتماع احترام بگذارد . با قیچی کردن که کار درست نمیشود
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۴ تير ۱۴۰۲
کشف حجاب و بی بند وباری و برهنگی توسط یه مشت زن و دختر غافل یا جاهل و یا معاند با شعائر الهی , در ایران اسلامی محکوم به شکست است . بهترین راه برای پایان دادن به این پدیده منحوس , تذکرات بازدارنده به این افراد , توسط ضابطین قضائیست .
عادل
۱۸:۰۷ ۱۴ تير ۱۴۰۲
اینقدر به شایعه هایی که بی حجاب ها راه میندازن اهمیت ندین. اصلا مهم نیستن
ناشناس
۱۷:۵۷ ۱۴ تير ۱۴۰۲
باید با روزنامه شرق برخورد عبرت آموزی شود
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۴ تير ۱۴۰۲
آموزه های اخلاقی پیامبر اکرم(ص) را کمی بخوانیم
ناشناس
۱۶:۴۸ ۱۴ تير ۱۴۰۲
بعضی ها فقط مو هستند. فقط موهاشون رو دارند نمایش می دهند. فکر می کنند دیگران عاشق این هستند که موهاشون رو ببینند
ناشناس
۱۷:۴۲ ۱۴ تير ۱۴۰۲
ما اگر اعتقاد هم نداشته باشیم، انقدر شعور داریم که موقع دیدنشون سرمونو بندازیم پایین و نگاه نکنیم. شما چطور؟
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۴ تير ۱۴۰۲
یعنی منتظر بودید تائید کنن ؟؟
اسید پاشی ها را هم تکذیب میکردن
ناشناس
۱۹:۱۷ ۱۴ تير ۱۴۰۲
وقتی تکذیب می کنن یعنی برعکسه، حقیقت داره
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۴ تير ۱۴۰۲
اگر من موقعیتش پیش بیایید حتما کسانی که با سر باز در اجتماع می گردن موهایشان را از ته با قیچی می زنم ، البته این خودش یک نوع مد هم هست الان خیلی از فواحش موهایشان را با ماشین ۶ می زنند و در خیابان می گردن ، که باید خیلی دقت کنی که این پسر است یا دختر.
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۴ تير ۱۴۰۲
ببینید با قاطعیت میگم که حجاب حکم خدا و به نفع خود فرد و جامعه است.
کسی که رعایت نمیکنه داره بی حرمتی میکنه هم به و این احکام رو کوچیک میکنه، داره ارزش ها رو کوچیک میشماره ، بنده موافقم که این قانون پیگیری بشه ، تا جایی که ممکن هست با دلسوزی با نصیحت چون ما دشمن این گروه نیستیم و دوست داریم مسیر درست رو پیدا کنن و رفتارشون رو اصلاح کنن ، ولی قطعا عده ای زیر بار نمیرن ، با این گروه دیگه نمیشه با نصیحت رفتار کرد باید اقدام قانونی انجام بشه ، اگه نیاز به جریمه و محرومیت هست ، اگه نیاز به مجازات جایگزین حبس هست اگه نیاز به حبس هست باید انجام بشه.
نمیشه ما از درستی دست بکشیم و با میل اشتباه افراد زندگی کنیم.
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۴ تير ۱۴۰۲
حالا که شما تکذیب کردی یعنی درسته
ناشناس
۱۵:۰۵ ۱۴ تير ۱۴۰۲
خیلی جالبه , پلیس برای پیگیری و پیدا کردن افراد احتمالی که از روی غیرت و نگرانی , به طریقی هر چند اشتباه , به مقابله با کشف حجاب و بی بند و باری , اقدامی کرده اند , به تلاطم افتاده و فورا وارد عمل شده , ولی اینهمه زن و دختر را که به راحتی و با پرو ئی کشف حجاب میکنند و هنجارشکنی کرده و خلاف قانون رفتار میکنند , کاری ندارند و میگویند دستور ندارند و صرفا میتوانند تذکر لسانی بدهند , که آن را انجام هم نمیدهند , ولی ظاهرا اینجا دستور دارند که با دلسوزان احکام الهی و مدافعان قانون , به فوریت برخورد قاطع کنند . عزیزان نیروی انتظامی متوجه باشند که اگر حرکت اشتباهی در این خصوص مرتکب شوند , عواقب بسیار خطرناکی بدنبال خواهد داشت که جبران آن از عهده ایشان خارج است .
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۴ تير ۱۴۰۲
موضوع هنجار شکنی «کشف حجاب » و تعیین تکلیف قانونی آن توسط قوای سه گانه ، آنقدر طولانی شده که ممکن است اتفاقات ناگواری را بهمراه داشته باشد و...!!!!
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۴ تير ۱۴۰۲
اکثریت جامعه و ملت ایران هیچ مشکلی با نوع پوشش بانوان ندارند به راحتی در سطح جامعه قابل لمس و مشاهده است، پس شما اقلیت کوچک اگر مشکلی از این بابت دارید از راه و روش صحیح فرهنگی و متمدنانه اقدام کنبد وگرنه جامعه رو به تنش وادار خواهید کرد عزیز دل برادر !!!
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۴ تير ۱۴۰۲
ناشناس 16/45 ; برات خیلی متأسفیم که صبر ملت شریف ایران اسلامی و احترام به قانون را , کنار آمدن با کشف حجاب مشتی هرزه تلقی میکنی . این تفکر احمقانه تو و امثال تو ناشی از جهل و نادانیست . معلوم است که چشمهایت هم ضعیف شده و نمی بینی که اقلیت , همان افرادی هستند که کشف حجاب میکنند و با حکم خداوند و قانون کشور مشکل دارند . تمدنی که تو و امثال تو از آن دم میزنید , همان فرهنگیست که غرب و شرق را به ابتذال و تباهی کشانده و روبه نابودیست .
عادل
۱۸:۰۶ ۱۴ تير ۱۴۰۲
قابل توجه اونی که میگه مردم با بی‌حجابی مشکل ندارن!
اکثریت مردم از بی حجاب ها متنفر هستند اما به زبون نمیارند. اگه چیزی نمیگیم دلیل بر تایید شماها نیست. سر بزنگاه ها نشون خواهیم داد ان شا الله
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۴ تير ۱۴۰۲
عزیز بزرگوار ۱۶:۴۵ اکثریت منظورت کی هست؟؟؟خوبه هروقت حرف میزنین و استعداد بیشمارتون میگین یه مراسمی اتفاق میفته که اکثریت مردم و بانوان رو ببینین،نمونه اش چند روز دیگه،جشن غدیر....
حجاب قانون هست این رو حتی توریست‌هایی که میان ایران میدونن و رعایت میکنن،جامعه ی ما اسلامی و شیعه است،وشیعه یعنی عروج از ولایت فردی به‌ ولایت اجتماعی،یعنی حجاب و مانع برای جسم و روح تو به صورت فردی و بلکه حجاب برای حتی حضور تو در جامعه.‌‌‌‌‌.....
پس حجاب طبق قانون مدنی و شرعی(در قرآن) نیاز و لازم هست.
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۴ تير ۱۴۰۲
اولا که شما چرا به 3 درصد میگویی اکثریت ؟! چون هنجار شکنان اکثریت نیستند !
ثانیا" ، اطاعت از قانون بر همگان لازم و واجب است !!
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۴ تير ۱۴۰۲
جناب 16:45
شما از کجا می دونید که اکثریت مردم مشکلی با این وضعیت پوشش ندارند؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۴ تير ۱۴۰۲
اشتباه میکنند که موی دختران این مملکت را قیچی کنند هرکه میخواهند باشند
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۴ تير ۱۴۰۲
دختران و زنان این مملکت اگر متعلق به این مملکت هستند باید قوانین مملکت را رعایت کنند . اگر بی قانونی و هنجار شکنی (بی حجابی) , خوبه و مشکلی نداره , پس مقابله با آن به روشهای غیرقانونی هم مشکلی نداره و باید منتظر اتفاقات بسیار نگران کننده تر باشیم .
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۴ تير ۱۴۰۲
دختران هنجار شکن که کشف حجاب میکنند , غلط میکنند که قانون شکنی میکنند و حرمت حکم خدا و خون شهدای این مملکت را میشکنند و به این حرمت شکنی خود , افتخار میکنند .
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۴ تير ۱۴۰۲
بعضی از دختران هم باید آداب زندگی اجتماعی رو یاد بگیرن.
باید یاد بگیرن نمایان کردن زینت و اندام و جلوه های دخترانه تو هر جایی درست نیست.
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۴ تير ۱۴۰۲
واقعا این کار انجام شده باشه البته شایعش و جنجال سازیش معلوم نیست.
فقط یه سوال ، دخترانی که حرمت حکم خدا و خودشون و جامعه رو رعایت نمیکنن اشتباه نمیکنن؟؟؟
نباید به اونها تذکر داد؟باید حمایت بشن؟
همه باید در حد توانشون کاری کنن البته درست و اصولی که این فرهنگ غلط و اشتباه برچیده بشه.
غفار
۱۳:۳۱ ۱۴ تير ۱۴۰۲
بایددخترها روبگیرن از موهاشون آویزان کنن تا دیگه جرات بی حجابی نداشته باشن
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۴ تير ۱۴۰۲
طالبانی هستی یا داعشی؟
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۴ تير ۱۴۰۲
برادر بزرگوار، در دین چنین رفتارهایی توصیه نشده. ما هم معتقدیم به حیا به عفاف به پوشش مناسب به دین به مذهب به خدا به ائمه به پیامبر. اما اینا شیوه اش نیست برادر
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۴ تير ۱۴۰۲
غفار دمت گرم
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۴ تير ۱۴۰۲
شما زحمت نکشید اون دنیا داخل جهنم از موهاشون آویزانشون می کنند این دنیا یه تذکر محترمانه کار را درست میکنه اکثرا خداشناس و فطرت پاکی دارند حجابشان را هم رعایت می کنند ما هم تشکر می کنیم
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۴ تير ۱۴۰۲
چیه ترسیدید کی گفته بهترین دفاع حمله است
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۴ تير ۱۴۰۲
البته در حال آویزان شلاق هم بزنن تا درس عبرت مضاعف بشه
سمیه
۲۰:۳۵ ۱۴ تير ۱۴۰۲
بی حجابی به ضرر خانواده های انان تمام میشه چون دیگه حس امنیت از شون گرفته میشه که مبادا کسی در نبود اونها به خانم تعرض کنه
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۴ تير ۱۴۰۲
هم افراطی گری شما اشتباهه هم اونایی که میگن حجاب اختیاریه :اخه قبل از نزول ایات حجاب هم که حجاب اختیاری بود اگه قرار بود بعد از نزول ایات هم اختیاری باشه پس ابن وسط فرمان حجاب برای چی اومد؟؟؟ضمنا ایه خمار دقیقا به خاطر عواقب بدحجابی و اسیب به جامعه امده؛مگه میشه خدا بگه اشتباه تو به بقیه اسیب میزنه ولی تو دوست نداری رعایت نکن !!!!مثل این میمونه که پلیس بگه درسته رعایت نکردن چراغ قرمز باعث تصادف میشه ولی رعایتش اختیاریه!!!!
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۴ تير ۱۴۰۲
باز یه مشت نفوذی بیکار شده افتادن بجون روان مردم ، آقازاده هایی که حقوق های میلیاردیشون قطع شده افتادن به تحریک مردم و داستان درست کردن
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۴ تير ۱۴۰۲
کاربر مجازی غفار میتوانید تفاوت افکار مخرب و ضد انسانی خودت رو با داعش و طالبان و بوکوحرام برای ما توضیح و تشریح کنی ؟ چرا با این رفتار و عقاید طالبانی باعث دوری هر چه بیشتر ملت و جوانان از دین و مذهب میشوید ؟ چه کسی به شما چنین قدرتی داده که خودتون رو در موقعیت برتری و قلدری ببینید و ملت را در نقطه پست !!!