سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بالا بودن هزینه برنامه‌های اوقات فراغت در کرمانشاه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از بالا بودن هزینه برنامه‌های اوقات فراغت در کرمانشاه انتقاد کرد.

علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در نشست امروز ستاد ساماندهی جوانان استان کرمانشاه، با ابراز نارضایتی از وضعیت برنامه ریزی برای اوقات فراغت در کرمانشاه، گفت : منکر زحمات مسئولین دستگاه‌های مختلف استان نیستیم، اما مجموعه فعالیت‌های آن‌ها در بحث اوقات فراغت خروجی چندانی نداشته است.

وی با بیان اینکه برنامه جامعی برای اوقات فراغت جوانان نداریم، تصریح کرد: متاسفانه تعدادی از دستگاه‌های اجرایی برخی وظایف جاری خود را در قالب گزارش عملکرد برای اوقات فراغت ارائه می‌دهند که این رویه باید اصلاح شود.

وی اظهار کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی هم دست روی دست می‌گذارند و منتظرند که جوانان برای دریافت برنامه‌های اوقات فراغتی به آن‌ها مراجعه کنند، درحالیکه خودشان باید به سراغ جوانان بروند و آن‌ها را دعوت کنند تا در این برنامه‌ها شرکت داشته باشند.

شعبانی بالا بودن هزینه برنامه‌های اوقات فراغت در کرمانشاه را به عنوان یک چالش مهم معرفی کرد و گفت: هزینه برنامه‌های اوقات فراغت در کرمانشاه بسیار بالاست، برای نمونه درحال حاضر هزینه یک تایم استخر حدود ۲۰۰ هزار تومان است که یک خانواده با چند فرزند نمی‌تواند از پس تامین چنین هزینه‌هایی برای فرزندان خود برآید. 

وی تاکید کرد: البته برخی از دستگاه‌ها و ادارات استان هستند که فضا‌های ورزشی مناسبی را در اختیار دارند که می‌توان آن‌ها را برای پرکردن اوقات فراغت در اختیار جوانان قرار داد، اما متاسفانه این فضا‌ها را اختصاص به کارکنان خودشان داده اند، درحالیکه باید به مسئولیت اجتماعی خود هم عمل کنند.

معاون استانداری کرمانشاه اضافه کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی اجازه دهند که دیگر مردم هم از امکانات آن‌ها استفاده کنند، بخشی از اوقات فراغت جوانان ما پر خواهد شد.

وی با انتقاد از تاخیر در برگزاری نشست اوقات فراغت استان، عنوان کرد: نشستی که پس از شروع تابستان برگزار شود، تاثیر چندانی بر اوقات فراغت دانش آموزان نخواهد داشت .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.