سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نباید در تامین نان مورد نیاز مردم خللی ایجاد شود

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: نباید در تامین نان مورد نیاز مردم خللی ایجاد شود، بازرسان جهادکشاورزی با متخلفین این حوزه برخورد خواهند کرد.

محمد حسین عطایی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در جلسه ستاد تنظیم بازار و قرارگاه امنیت غذایی استان افزود: در صورت تکرار تخلف واحد‌های نانوایی با متخلف از طریق کسر سهمیه و سایرموارد قانونی برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت: موارد تخلف نانوایان کم وزنی چانه، عدم پخت نان در ساعت مقرر و همچین کم فروشی گزارش شده که با متخلفین برخورد می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: با اقدامات و بازرسی انجام شده هم اکنون روند پخت و تامین نان در استان به شرایط بهتری رسیده است.

وی اظهار داشت: در روند تولید نان مردم متاسفانه تعدادی از نانوایان متخلف در صدد کم کاری و ایجاد مشکل هستند که درصورت تکرار با متخلفین برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین افزود: یکی از اقدامات انجام در این زمینه صدور مجوز به نانوایان جدید است که در صورت تخطی نانوایان مجوز جدید صادر خواهد شد.

عطایی در ادامه به روند جوجه ریزی در واحد‌های پرورش مرغ استان اشاره و خاطر نشان ساخت روزانه حدود ۱۰۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع می‌شود که در زمینه تولید مشکلی وجود ندارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.