سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت مامور فراجا در کرمان/ ۲ مامور زخمی شدند+ عکس

در نتیجه درگیری بین ماموران فراجا با متهم یا متهمان در بافت، یک مامور شهید و ۲ مامور هم زخمی شدند.

منابع محلی در شهرستان بافت خبر می‌دهند که در نتیجه درگیری عصر امروز در شهرستان بافت، بین ماموران فراجا با متهم یا متهمان، پس از تیراندازی متهمان به سوی ماموران، یک مامور شهید و ۲ مامور هم زخمی شدند.

 ماموران انتظامی پس از حکم قضایی برای دستگیری متهمان به محل مراجعه کرده بودند که متهمان اقدام به تیراندازی کردند.

منابع درمانی هم خبر داده اند ۲ مامور زخمی فراجا در بیمارستان بافت تحت درمان هستند.

توضیحات فرماندار بافت درباره حادثه امروز در بافت

فرهاد آراسته، فرماندار بافت با تایید شهادت یکی از ماموران فراجا در درگیری با افراد شرور در شهرستان بافت توضیحاتی را در این زمینه ارائه داد.

او  گفت: ساعت ۱۸ و ۱۰  دقیقه عصر امروز، ماموران یگان انتظامی و کلانتری شهر بافت با حکم قضایی برای دستگیری یک شرور به منزل او مراجعه می کنند.

آراسته افزود: فرد شرور به محض رسیدن ماموران به جلوی منزلش، هنگامی که در را باز می کند ماموران را به رگبار گلوله می بندد.

او  بیان داشت:  یک نفر از کارکنان یگان انتظامی شهرستان بافت به نام جواد کریمی در این حادثه به شهادت رسید و ۲ تن دیگر نیز مجروح شدند.

فرماندار بافت تصریح کرد: فرد شرور پس از این ماجرا، از خانه بیرون می رود و در خیابان یک پراید را متوقف می کند و  پس از پیاده کردن راننده، متواری می شود.

او  بیان داشت: جست و جو و تلاش برای بازداشت این فرد شرور در دست انجام است.

سردار روانبخش، جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان از وقوع درگیری پلیس بافت با یک متهم منجر به شهادت یکی از همرزمان انتظامی خبر داد.

 او در تشریح این خبر گفت: شامگاه امروز ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ و یگان امداد شهرستان بافت که در اجرای حکم قضایی برای دستگیری یک متهم تحت تعقیب عازم یکی از محله های شهر شده بودند با تیراندازی متهم مورد نظر، مواجه شدند.

سردار روانبخش افزود: طی این درگیری ۲ تن از همرزمان انتظامی از ناحیه دست و پا مجروح شدند و متاسفانه همرزم دیگرمان استوار کریمی به فیض شهادت نائل آمد.

او بیان کرد:  متهم از محل فرار کرد که پیمایی های پلیسی برای دستگیری این متهم تحت تعقیب ادامه دارد.

 جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان داشت: ۲ نیروی مجروح این درگیری نیز به بیمارستان کرمان منتقل شده اند و حال عمومی آنان مساعد گزارش شده است.

 شهید استوار کریمی متأهل و دارای یک فرزند پسر ۶ ساله است. 

 

ضارب سابقه شرارت و قاچاق مواد مخدر دارد

عنایت الله دهقانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت نیز از صدور دستورات قضایی برای  دستگیری عامل شهادت شهید کریمی از ماموران فراجا در شهرستان  بافت خبر داد .

 او گفت: ضارب یکی از افراد شرور می باشد که سابقه قاچاق مواد مخدر، ایراد ضرب و جرح عمدی و شرارت و ناامنی در کارنامه سیاه خود به ثبت رسانده است. 

دهقانی در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: عصر امروز ماموران انتظامی شهرستان برای دستگیری یک محکوم سابقه دار به محل مخفیگاهش مراجعه می کنند که متاسفانه متهم با یک قبضه سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی به سوی ماموران می کند.

او تصریح کرد: متاسفانه در این درگیری، یک مامور فراجا به شهادت می رسد و ۲ مامور دیگر مجروح  و به بیمارستان منتقل شده اند و حال عمومی آنان مساعد اعلام شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت  بیان داشت: پاسخ دستگاه دستگاه قضایی با هر گونه عامل شرارت و ناامنی قاطع و عبرت آموز خواهد بود. 

مراسم تشییع پیکر شهید کریمی 

پیکر مطهر شهید والا مقام شهید جوادکریمی که در راستای برقراری امنیت از سوی شرور مسلح به شهادت رسید، بر روی دستان مردم‌ شهرستان بافت در روز دوشنبه از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بافت ، تشییع خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶
در انتظار بررسی: ۰
اا
۲۰:۴۳ ۱۱ تير ۱۴۰۲
اون بنده خدایی که حرف از حقوق با مدرک کارشناسی با سابقه میزنه بنده با همین مدرکو ۱۶ سال خدمت ده تومن میگیرم رفیق
بله ما قبول کردیم وظیفه داریم ولی این قرار نیست چونکه قانون اساسی اجازه حرف زدن بهمون نمیده در برابر حقوق شما هم بخوای بتازین
شما تو شغل شریفتون در طول ده سال چنتا شهید دادین
امار شهدای فراجارو تو همین چند ماه اول سال رو یه سرچ کن میفهمی بی ریا و خالصانه کار کردن چیه
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۱ تير ۱۴۰۲
روحش شاد خدا صبر جزیل به خانواده‌اش بده
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۱ تير ۱۴۰۲
اینطور که از رفت و آمد مداوم معتادان مشخصه تو شهر ما یه مواد فروش حرفه ای اومده دیوار به دیوار دادگستری متاسفانه ستاد توزیع مواد مخدر راه انداخته و با دوربین و کنترل رفت و آمد ها همه چیز را تحت کنترل داره
به نظر من چنین افرادی باید گرفته بشن و با مصادره اموالشون برا پرداخت هزینه به کمپهای خصوصی طویل المدت ترک اعتیاد و تادیب فرستاده بشن تا شاید جوانها بیشتر از این نابود نشن
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۱ تير ۱۴۰۲
باید خیلی احتیاط میکردن معلوم از فرد شرور هرکاری بر میاد
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۱ تير ۱۴۰۲
روح شهید بزرگوار شاد
خدا رحمتش کنه
صلوات
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۱ تير ۱۴۰۲
روحش شاد و یادش گرامی باد.
چه جوانمردانی که برای حفظ امنیت خالصانه ایستادند ،
و چه بی خرداتی که هم مسلک بی لیاقتان شدن
و جاهلانه فرار کردند.
........‌‌
‌انسانیت با خون پاک شهیدان زنده است......
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۱ تير ۱۴۰۲
طرف فيلم كانكستري زياد مي ديده كاملا مجهز و اماده بوده مامور جماعت با اين قماش ادم طرفه بايد از همه لحاظ مجهز و اماده باشد
م.ح
۰۷:۳۷ ۱۱ تير ۱۴۰۲
چه استدلال اشتباه و غیر منطقی ای هست که بگیم اگر شرور بوده چرا بی محابا رفتن. یک فرد شرور اسمش روش هست یعنی یک فرد حرفه ای با کلی کثافت کاری که ابایی از هیچ کاری نداره و بنابراین اگر با صد تا پلیس هم میرفتند، اون فرد هنگام بازکردن درب منزل، تیراندازی میکرد.
ناشناس
۰۹:۲۱ ۱۱ تير ۱۴۰۲
حرفه ای؟!!! مگه رنجبر بوده یا کماندوی نیروی دریایی؟! مگه قراره هر کجا هر شروری مسلح بود ما شهید بدیم تا یه نفر رو دستگیر کنیم؟
ناشناس
۰۷:۰۰ ۱۱ تير ۱۴۰۲
امادگی نیزوی نظامی و امکانات نظامی صفر
ناشناس
۰۶:۳۵ ۱۱ تير ۱۴۰۲
حکم قضایی چی بوده و علت دستگیری ؟؟
ناشناس
۰۷:۵۱ ۱۱ تير ۱۴۰۲
حکم قضایی هر چی و علت دستگیری هم به هر علتی بوده باشه، طرف چرا اسلحه کلاش تو خونه داشته و چرا به مامور که زنگ خونه رو زده تیراندازی کرده؟ چرا همیشه میخواید یه اما ایجاد کنید؟
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۱ تير ۱۴۰۲
حکم قضایی چی بوده و علت چی، به تو یکی اصلا ربط نداره، نادان خارج نشین،با تحلیل میخوای چی رو بگی، خائن
ناشناس
۰۶:۲۶ ۱۱ تير ۱۴۰۲
چرا قوه قضائیه افراد شرور را آزاد می کند اینبار همان قاضی که یک متهم را حکم آزادی می دهد باید تاوان بدهد
ناشناس
۰۱:۳۵ ۱۱ تير ۱۴۰۲
سلام، برادر شهید روحت شاد، و ان شاءالله هرچه زودتر قاتلش پیدا بشه لعنت خدا بر قاتلش، خدا به خانواده اش صبر بده ،و مجروحان رو هم شفا بده .
ماندانا
۰۰:۳۱ ۱۱ تير ۱۴۰۲
حالا سلبریدی ها کجان که گلو جر بدن؟ آهان راستی جون مدافعان امنیت خیلی بی ارزشه و خونشونم بی رنگه
روحت شاد شهید عزیز و والا مقام التماس دعا و‌شفاعت در دنیا و اخرت داریم ...
خداوندسبحان به خانوادت بالاخص پسر کوچولوت صبر زینبی بده
ناشناس
۰۰:۲۹ ۱۱ تير ۱۴۰۲
چقدرخوشگل وخوش چهره بوده حیف‌ این‌ ماموربه این‌جوانی‌ورشیدی‌که شهیدشدروحش شادخداصبربه خانواده اش بده
ناشناس
۰۹:۱۹ ۱۱ تير ۱۴۰۲
حالا شما اون خدابیامرز رو از کجا دیدی؟!
ناشناس
۰۰:۲۳ ۱۱ تير ۱۴۰۲
شهیدان در نزد خداوند و ما شرمنده خانواده های آنها
حمید
۰۰:۱۶ ۱۱ تير ۱۴۰۲
روحش شاد. شهر پردیس دزد رو طبقه چهارم در راه رو گیر انداختیم زنگ زدیم دو تا مامور آمده بودن سر کوچه آژیر کشیدن به من گفتن دزد رو بیار پایین. کلانتری پردیس هم اینجوری دو تا مامور خوش تیپ با عینک ری بن.
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۱ تير ۱۴۰۲
روح این شهید بزرگوار شاد
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۱ تير ۱۴۰۲
خدا لعنت کنه دروغگو هارو الهی به عذاب الهی درگیر بشن چه مامور چه خلاف کار هرکه دروغ میگه الکی برای بعضی ها الکی پروند میسازن الکی ها الکی نمیدونن خدا بالا داره میبینه چرو دروغ میگن چرا چرا خدا از سرشون نگذره بالاخره آه یکی میگیره همینجور نمیمونه
احد
۰۰:۰۴ ۱۱ تير ۱۴۰۲
اگر مسئولین امنیت کشور فکری به حال شرق کشور نکنند وضعیت به حال خطر ناکی پیش میرود خطر مهاجرین که هر روز هزاران نفر وارد میشود خطر واردات انواع سلاح جنگی خطر توطئه عبدالشیطان
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۰ تير ۱۴۰۲
شهادت مبارک مرد...
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۰ تير ۱۴۰۲
حالا هی هشتک نه به اعدام بزنید

جواب این بچه ۶ساله که یتیم شده را کی میده.....
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۰ تير ۱۴۰۲
چرا اینقدر نیروی انتظامی کشته و زخمی می‌دهد آیا جز این است آموز مناسب ندیده و یا تجهیزات کافی ندارند برای این نیروها باید بیشتر هزینه شود تا در برابر میلان جامعه کم ندارند. در این درگیری هیچ یک از اشرار نه زخمی شده و نه کشته .نیروی انتظامی باید افراد ورزیده وتوانایی تربیت کند.
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۰ تير ۱۴۰۲
مگه ماموران اموزش ندیدند که اینقدر بیگودار به اب میزنند
علیرضا قربانزاده
۲۳:۳۰ ۱۰ تير ۱۴۰۲
دوست عزیز بهتر نیست که بی‌گدار به این صورت نوشته بشه
رضا
۰۵:۳۴ ۱۱ تير ۱۴۰۲
یه جماعتی همیشه باید ندونسته یه چیزی بگن
متاسفانه این شهید بزرگوارو درست معرفی نکردن خدمت شما بزرگواران ، بنده این بزرگوارو از نزدیک میشناختم فقط با تفنگ میشد ایشونو از پا در بیاری وگرنه بسیار تا بسیار ادم ورزشکار بودن و از همه ورزش ها ایشون حکم داشتن
یه سال پیش تو رفسنجان کرمان برای دستگیری شرور ، تیم اعزامی پلیس هنگامی که شرور دست به سلاح میشه و میخواد تیر اندازی کنه پلیس ایشونو با تیر میکشه
ولی بازم یه عده نالیدن ک چرا پلیس کشت و خیلی چراهای دیگه
ما باید همیشه چون طرف مقابلمون پلیسه بنالیم و این زحمت کشان بی منت با این حقوق کم رو روز به روز در جامعه بی حرمت تر کنیم
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۱ تير ۱۴۰۲
رضا
۰۵:۳۴ ۱۱ تير ۱۴۰۲
اولا روح عزیزمون شاد باشه که به خاطر حفظ امنیت ما جانش رو از دست داده و ما تا ابد قدردان این بزرگواران هستیم در ثانی چرا اینقدر احساسی حرف میزنی؟ حرفش تا حدودی منطقیه اصلا هم پلیس رو بی حرمت نکرده برای دستگیری یک مجرم سابقه دار تمام احتمالات از جمله مسلح بودنش و آماده بودنش باید در نظر گرفته بشه که اینطور به سادگی جون عزیزانمون از دست نره یک خانواده بی سرپرست نشه یک فرزند معصوم یتیم نشه؛ درثانی حقوق پرسنل فراجا در بدو کار حداقل از من با مدرک کارشناسی ارشد و 16 سال سابقه کار تخصصی بیشتره هرچند معتقدم مکفی نیست همینطور مزایا و امکاناتشون منتهی توی مملکت ما همه دارن مینالن از حقوق از معلم و پرستار بگیر تا مامور پلیس و ... زحمت کش بی منت هم معنی نداره تمام ما بابت شغلی که مسئولیتش رو عهده دار شدیم متعهدیم و جایی برای منت نیست چون داریم بابتش حقوق میگیریم حالا کم یا زیاد
ناشناس
۱۲:۴۹ ۱۱ تير ۱۴۰۲
ماموران کاملا آموزش دیده و رزمی کار و مربوط به یگان ویژه بودند ولی غافلیگر شدند
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۰ تير ۱۴۰۲
اگه شرور بوده چرا بی محابا رفتن درب خونه چرا احتیاط نکردن
ناشناس
۰۰:۱۸ ۱۱ تير ۱۴۰۲
شاید فکر نمی کردند اسلحه داشته باشه وحتما کسی به اون شرور خبر داده و اوبه عمد تیر اندازی کرده تا فرار کند والا کسی با اسلحه جلوی در نمی رود
ناشناس
۰۱:۰۹ ۱۱ تير ۱۴۰۲
حالا بدهکارم شدن،حرف نزنی نمیگن لالی
ناشناس
۰۷:۴۵ ۱۱ تير ۱۴۰۲
اینجور آدمهای شرور جلوی خونه دوربین دارن رفت و آمد رو کنترل می‌کنند.
ناشناس
۰۷:۵۱ ۱۱ تير ۱۴۰۲
به هر حال یه نیروی پلیس باید همیشه چه در آموزش چه آمادگی بدنی چه موقعیت رودررویی و.... دست بالا را داشته باشه