سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبرسانی سیار در برخی از نقاط زاهدان

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان گفت: افزایش میزان مصرف آب همزمان با عید سعید قربان و شدت گرمای هوا سبب شد آبفای این شهرستان نسبت به توزیع آب به صورت سیار اقدام کرد.

نورا   روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، ؛ مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان در حاشیه بازدید از محله‌های دچار تنش و مرکز پایش و راهبری تاسیسات آب و فاضلاب و بررسی توزیع شبکه آب،  گفت: افزایش میزان مصرف آب همزمان با عید سعید قربان و شدت گرمای هوا سبب شد نقاطی از شهر زاهدان با افت فشار و قطعی آب مواجه شود که به منظور تأمین آب مورد نیاز شهروندان زاهدانی، آبفای این شهرستان نسبت به توزیع آب به صورت سیار اقدام کرد.

مرتضی نورا  اظهار کرد: طی بررسی انجام شده مشخص شد بعضی مناطق حاشیه و ارتفاعات شهر زاهدان با توجه به عید سعید قربان و بالا رفتن مصرف آب، دچار افت فشار و گا‌ها قطع آب شده است، که برای رفع این مشکل امور آبفای شهرستان زاهدان مناطق دچار بحران را شناسایی و بصورت سیار در این مناطق اقدام به توزیع آب کرد.

وی ادامه داد: برای رفاه حال شهروندان زاهدانی این امور، به وسیله ۵ تانکر ۱۴۰۰۰ هزار لیتری و ۴۵ تانکر ۳۰۰۰ هزار لیتری بصورت سرویسی بیش از ۴۰۰ هزار لیتر آب را در محل‌های مشخص شده توزیع کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان ضمن تشکر از سپاه و شهرداری شهر زاهدان که در امر آبرسانی در کنار آبفا بودند افزود: سپاه پاسداران زاهدان با اعزام یک دستگاه تانکر آبرسان و شهرداری زاهدان با اعزام ۴ دستگاه تانکر در توزیع آب همراه این مجموعه بوده که جا دارد از این همکاری ارزشمند تقدیر نمایم.

 وی با بیان اینکه وضعیت منابع آبی زاهدان خوب نیست، افزود: به دلیل افزایش دمای هوا و مصرف بی‌رویه آب و تشدید پدیده خشکسالی، دبی استحصالی منابع تامین آب مانند چاه‌ها بشدت کاهش یافته است که می‌طلبد همشهریان تنها با اندکی صرفه‌جویی و استفاده بهینه به توزیع آب پایدار کمک کنند، تا هم خود و هم دیگران از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.