سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستیار ویژه استاندار یزد:

خانه‌ها، بیشتر از قبل رنگ و بوی صنایع‌دستی گرفته است

پارسائیان گفت: علاقه مردم به سمت صنایع‌دستی در حال پررنگ‌تر شدن است.

حسین پارسائیان دستیار ویژه و مسئول پیگیری امور مردمی استاندار یزد در بازدید از چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی بابیان این‌که این نمایشگاه در بین نمایشگاه‌های دیگر استان بهترین بوده است، گفت: استقبال مردمی هم نشان می‌دهد که علایق و سلیقه مردم نیز به سمت صنایع‌دستی حرکت کرده است.

او بابیان این‌که استاندار یزد علاقه خاصی به این حوزه دارد و نسبت به مسائل این حوزه کاملاً جدی است، تصریح کرد: تمام غرفه‌های صنایع‌دستی در نمایشگاه را خودشان شخصاً بازدید می‌کنند و مسائل و مباحث نمایشگاه، غرفه داران و مراجعین را خودشان پیگیری می‌کنند.

او با اشاره به این‌که امروز علاقه و سلیقه مردم نیز به سمت صنایع‌دستی پیش رفته است، گفت: در خانه‌ها رنگ و بوی صنایع‌دستی نسبت به سال‌های قبل در حال پررنگ‌تر شدن است.

پارسائیان با اشاره به این‌که صنایع‌دستی و این هنر-صنعت در سال‌های گذشته بنا بر شرایط اقتصادی کشور دچار ضعف شده است، تصریح کرد: با حمایت‌های دولتی این حوزه، رنگ و بوی تازه‌تری می‌گیرد، درعین‌حال، مراجعه کارگاه‌داران و فعالان حوزه صنایع‌دستی به مجموعه استانداری زیاد است و علاقه‌مند هستند که مشکلات را در کانال‌های دستگاه‌های اجرایی حل‌وفصل کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.