حکایت بازاری موسوم به رهبری در کرج چند روزی است که به سوژه رسانه‌های مجازی البرز تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، چند وقتی است با تغییر رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و روستایی شهرداری کرج مسئله پلمب بازار رهبری نیز مطرح شده تا جایی که این بازار اکنون به صورن نیمه فعال درآمده است.

احمد خیری، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و روستایی شهرداری کرج در این باره گفت: در سال ۶۹ زمینی که متعلق به شهرداری مهرشهر بوده به یک پیمانکار واگذار می‌شود تا او نیز در ازای ایجاد بازار در این زمین، حق بهره برداری از غرفه‌های این بازار را به مدت پنج سال داشته باشد.

او افزود: اما پس از اتمام قرارداد، باتوجه به رونق ایجاد شده در بازار، قرارداد یادشده تا سال هشتاد و سه تمدید می‌شود، اما از آن سال تا کنون هیچ رابطه قراردادی بین غرفه داران و شهرداری وجود ندارد.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و روستایی شهرداری کرج گفت: درنهایت با دستور دادستان مرکز البرز حکم تخلیه غرفه‌ها صادر شد، اما طبق نظر ایشان ما تا زمانی که غرفه داران خودشان غرفه‌ها را تخلیه کنند، حکم را اجرایی نمی‌کنیم.

او افزود: اگر غرفه داران به صورت داوطلبانه محل بازار رهبری را ترک کنند، شهرداری اجرت المثل سال‌هایی را که بدون قرارداد گذرانده اند از آن‌ها دریافت نمی‌کند.

خیری گفت: مساحت این بازار ۵۳۰۰ متر مربع و ارزش آن ۸۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/د. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.