سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح تابستانه مهارت در فارس

طرح تابستانه مهارت، با هدف توسعه فعالیت‌های معطوف به مهارت افزایی، از ۱۵ تیرماه در فارس آغاز خواهد شد و تا نیمه شهریور ادامه دارد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای فارس با تائید این خبر گفت: این طرح در قالب یک تفاهمنامه چندجانبه ملی، در دستور کار قرار گرفته و اجرایی خواهد شد.

رهام کیایی با بیان اینکه، فنی و حرفه‌ای کشور، وزارت تعاون، صدا و سیما، کمیته امداد، بسیج سازندگی و دانشگاه آزاد، طرفین تفاهمنامه طرح تابستانه مهارت، به شمار می‌روند، گفت: این یک طرح سه ساله و نقطه شروع آن تابستان امسال است.

او یکی از اهداف این طرح را ایفای نقش موثر در هدایت شغلی و تحصیلی نوجوانان دانش‌آموز دانست و گفت: " طرح تابستانه مهارت" از ۱۵ تیرماه همزمان با سراسر کشور در فارس اجرایی می‌شود و تا ۱۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

کیایی گفت: این طرح با هدف ایفای نقش موثر در هدایت شغلی و تحصیلی کودکان و نوجوانان دانش آموز با بهره مندی از ظرفیت‌های متقابل سازمان‌های متولی در راستای افزایش مهارت آموزی، عدالت آموزشی، توانمند سازی اقتصادی، سرمایه گذاری علمی و توسعه کمی و کیفی خدمات گروه‌های مخاطب با تاکید بر دانش آموزان کم بضاعت در استان اجرا می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای فارس گفت: جامعه هدف این طرح که به شکل رایگان اجرایی می‌شود، همه دانش‌آموزان و کودکان و نوجوانان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال هستند و سنین ۱۲ تا ۱۵ ساله‌ها با عنوان مهارت‌آموز و ۱۵ تا ۱۸ ساله‌ها با عنوان کارآموز، جذب خواهند شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.