سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلجویی از خانواده یک شهید واقعه هشتم مهر ماه در زاهدان

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و استاندار در منزل یکی دیگر از شهدای واقعه هشتم مهرماه زاهدان حاضر شده و از خانواده این شهید دلجویی کردند.

  نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان  با حضور در منزل خانواده شهید  علیرضا عاقلی  به دلجویی و ادای احترام به این عزیزان پرداخت.

در ابتدای این دیدار مادر شهید  علیرضا عاقلی به بیان نحوه شهادت فرزند خود پرداخت و گفت: شهید ساعت ۱۹ روز جمعه هشتم مهرماه و هنگام بازگشت از محل کار در خودروی یکی از همکاران و هنگام عبور از محدوده خیابان خیام زاهدان از پشت با تیراندازی افراد ناشناس مواجه می‌شوند.

وی ادامه داد: بر اثر تیراندازی این افراد ناشناس، ابتدا دوست شهید زخمی می‌شود و با ادامه تیراندازی‌ها، در نهایت تیر به شهید «علیرضا عاقلی» اصابت کرده و منجر به شهادت ایشان می‌شود.

مادر شهید  علیرضا عاقلی  گفت: فرزند من در هیچ اجتماع یا صحنه درگیری حاضر نبوده و مشخص نیست که ضاربان با چه هدفی اقدام به تیر اندازی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار گفت: همه خانواده‌های شهدا خواستار رسیدگی درست به پرونده برای اجرای عدالت اسلامی هستند.

آیت‌الله مصطفی محامی ادامه داد: بر اساس گزارش‌ها شهید «علیرضا عاقلی» و برخی از شهدای دیگر در مکان‌هایی خارج از عیدگاه آن هم در ساعات اولیه شب مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند که باید مشخص شود چه کسانی طرح‌ریزی داشته‌اند و به مجازات اعمال خود برسند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.