سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجتمع توانبخشی ایثار قزوین ظرفیتی بزرگ برای رفاه ایثارگران است

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران قزوین گفت: مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار ظرفیتی بزرگ برای رفاه حال خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این استان به شمار می‌رود.

سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران قزوین  در مراسم افتتاح استخر سرپوشیده موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار قزوین تصریح کرد: موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار قزوین در سال ۹۹ و با ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد، اما تنها بخش‌هایی از آن قابل بهره‌برداری بود.

وی با بیان اینکه استخر سرپوشیده موسسه ایثار قزوین پس از اخذ مجوز‌های لازم، مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، اظهار کرد: این استخر شامل سونای خشک، سونای بخار، جکوزی سرد و گرم و قسمت آب درمانی است که خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سازمان‌های و ارگان‌های دولتی و عموم مردم می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

این مسوول ادامه داد: امروز همچنین مجموعه خوابگاه ورزشی با ظرفیت ۲۵ نفر علاوه بر هتلینگ که به این موسسه اضافه شده مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

در ادامه این مراسم، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به همراه مسوولان این نهاد در قزوین از بخش‌های مختلف موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار قزوین بازدید کردند.

موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار استان قزوین در زمینی به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنای هفت هزار و ۲۰۰ مترمربع در کیلومتر ۲ جاده قزوین - بویین‌زهرا احداث شده است.

این مجتمع در فاز‌های یک و ۲ تعریف شده و شامل بخش‌های مختلف از جمله سالن‌های ورزشی، استخر، کلینیک‌های تخصصی، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، مشاوره، مرکز آب درمانی، اورژانس، سالن همایش و هتلینگ است.

احداث این پروژه در سال ۸۸ و در چهار طبقه آغاز شد و زیرزمین آن شامل استخر سرپوشیده و سالن ورزشی چند منظوره به همراه فضا‌های آب درمانی (هیدروتراپی) می‌باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.