رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان گفت: با هدف بهبود وضعیت جسمانی، طرح پایش سلامت و ویزیت رایگان ۱۵ خانواده شاهد و ایثارگر در شهرستان آوج انجام شد.

سعید رحمانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان گفت: با توجه به بالا رفتن سن والدین شهدا و ایثارگران و شیوع انواع بیماری‌های خاص در چند سال اخیر بررسی، پایش و غربالگری درمانی جامعه ایثارگری از اولویت‌های کاری بنیاد تاکستان است.

وی افزود: به‌همین منظور با دو پزشک متخصص قرارداد منعقد شده تا به صورت جدی پایش سلامت ایثارگران انجام شود که امیدواریم این روند تسریع یابد و شاهد رضایت جامعه ایثارگری در حوزه درمان باشیم.

رحمانی گفت: پزشک پایش سلامت بنیاد شهرستان تاکستان به همراه کارشناس درمان بنیاد این شهرستان با عزیمت به روستا‌های خروس‌دره، شهیدآباد، چوبینه و بخش مرکزی شهرستان آوج با حضور در منازل ۱۵ نفر از والدین شهدا و جانبازان، وضعیت سلامتی آنان را بررسی کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان گفت: در این پایش سلامت، ضمن ویزیت رایگان و غربالگری، وضعیت فشار خون و دارویی بررسی شد و تجویز برخی دارو‌های جدید نیز صورت پذیرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار