سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل ستاد ویژه آرد و نان در آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی از تشکیل ستاد ویژه آرد و نان در فرمانداری‌های استان خبر داد.

آقای عابدین خرم در جلسه امروز کمیته آرد و نان استان آذربایجان شرقی گفت: در این کمیته مقرر شد در تبریز و شهرستان‌های استان یک ستاد ویژه در فرمانداری‌ها تشکیل و مستقر شود و به‌ صورت روزانه وضعیت پخت، توزیع، قیمت و کیفیت نان را رصد کند.

وی افزود: این ستاد هر روز گزارش ها و پایش‌های انجام‌یافته در حوزه نان را به استانداری گزارش خواهد داد.

وی به اختیارات این ستاد اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه در این ستاد مسئولین قضایی و ناظرینی از جهاد کشاورزی، صمت و استانداری نیز حضور دارند می‌توانند در خصوص نحوه برخورد با تخلفات تصمیم بگیرند.

استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم برخورد جدی با متخلفان این حوزه تاکید و تصریح کرد: اگر نانوایی تخلف کرد و این تخلف محرز شد باید همان هفته تعطیل شود و یک نانوایی معتمد و باانصاف جایگزین آن شود.

آقای خرم در خصوص نحوه نظارت بر نانوایی‌ها گفت: در طرح جدید آمایش استقرار نانوایی انجام خواهد شد که بر اساس آن ناظرین محلی متشکل از بسیج اصناف و سایر دستگاه‌ها از وضعیت نانوایی‌ها گزارش خواهند داد و این‌گونه نخواهد بود که فقط ۱۰ ناظر در کلانشهری مانند تبریز اقدام به نظارت کنند که طبیعتاً این کار ممکن نخواهد بود.

وی ادامه داد: این ناظرین به‌ ازای هر ۱۰ نانوا در یک مسیری که وجود دارد به‌صورت مرتب نظارت کرده و گزارش‌های خود را به ستاد مستقر در فرمانداری ارائه خواهند کرد.

وی گفت: از مردم عزیز به دلیل مشکلات موجود در پخت، توزیع و دسترسی نان عذرخواهی می‌کنیم که این شرایط برای ما و مردم قابل‌قبول نیست.

برچسب ها: آرد و نان ، پخت نان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سجادحامدفر
۱۳:۰۰ ۰۶ تير ۱۴۰۲
کاش کسی به مدیران محترم واقعیت ها رابگوید،تازمانی که مابه التفاوت افزایش هزینه های تولیدنان که 100درصدافزایش یافته رابادادن ۴۰درصدیارانه وبرداشتن ۶۰درصدازجیب نانوا تامین میکنیم تانان بقیمت قبل عیدبدست مردم برسد،،،متاسفانه همه اردها نان نشده وصف ها کم نخواهدشد،حقیربصورت تلفنی حدودیک ماه قبل به شخص دکترخرم استاندارمحترم بعضی مواردراعرض کردم،
فقط زمانی که نرخ جدیدبدهندو سودنانوا فقط درپخت نان باشد،انموقع صفها برچیده میشود
ضمنا الان که صبح زودترپخت نان راشروع میکنیم متاسفانه اکثرمشتریها چون خلوت میبینند،چندبرابرمصرف نان میخرندوباوقاحت میگویندکه تلویزیون میگه محدودیت نیست که،وسط نان روبخورم وبقیه روبفروشم ضایعات نان،بازکمی هم سودکرده ام،وبعضا به سگ درویلا میبرند،کاش بجای سختگیری پای صحبت نانوایانزحمتکش هم بنشینیم
کاش لقمه رادورسرمان نچرخانیم وبجای پاک کردن صورت مساله،به واقعیت تن دهیم،