سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی قرارگاه راویان پیشرفت در سازمان بسیج رسانه

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت : در پی راه‌اندازی قرارگاه راویان پیشرفت در سازمان بسیج رسانه استان هستیم.

محمدهادی صحرایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌ریزی برای برپایی قرارگاه راویان پیشرفت در سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، گفت : به دنبال این هستیم که با راه اندازی قرارگاه راویان پیشرفت، استان را در مسیر توسعه قرار دهیم.

وی با بیان اینکه بازدید و مطالبه‌گری اهالی رسانه از صنایع، کارخانجات و دیگر واحد‌ها و بخش‌های استان در جهت شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان در حوزه‌های مختلف از اولویت‌های قرارگاه راویان پیشرفت در استان خواهد بود، گفت: انتظار داریم رسانه‌های استان پای کار باشند و این قرارگاه را در جهت رسیدن به اهدافش یاری کنند. 

صحرایی با اشاره به نقش تاثیرگذار رسانه‌ها در حل مسائل و مشکلات موجود بر سر راه توسعه استان، تاکید کرد: برخورداری از رسانه‌های قدرتمند می‌تواند به قدرتمند شدن کرمانشاه کمک کند.

وی با اشاره به تدارک برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه، افزود: به زودی مراسم رونمایی از پوستر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را در استان برگزار خواهیم کرد.

صحرایی با دعوت از اهالی رسانه در کرمانشاه برای شرکت در این جشنواره، گفت: در تلاشیم تا مرحله استانی جشنواره ابوذر را تا قبل از بهمن ماه در استان برگزار کنیم.

وی افزود: آثار برتر جشنواره استانی برای شرکت در جشنواره ملی رسانه‌ای ابوذر ارسال خواهند شد.

صحرایی اشاره‌ای هم به در برنامه بودن راه‌اندازی کانون بسیج رسانه خواهران در استان داشت و از خواهران رسانه‌ای برای حضور فعال در نشست‌های هیئت اندیشه ورز دعوت کرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.