مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه از بازگو کردن جنایات آمریکایی‌ها علیه مردم ایران در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی خبر داد.

رسول بهرامی پور، مدیر سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه امروز (پنجم تیر) در نشستی خبری هفته "بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی" با اشاره به دشمنی آمریکایی‌ها نسبت به مردم ایران طی دهه‌های گذشته، گفت : وقتی کارنامه عملکرد آمریکایی‌ها بویژه در ارتباط با انقلاب اسلامی در طول تاریخ بررسی می‌شود، آثار جنایات آن‌ها را از جنبه‌های مختلف خواهیم دید.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها که خود را مدافع و منادی حقوق بشر می‌دانند، نه تنها در رابطه با ایران بلکه در رابطه با سایر ملل هم از هیچ جنایتی فروگذاری نکرده اند که مصداق آن فلسطین به عنوان نمایشگاه زنده و دائمی بزرگترین نقض حقوق بشری است.

رئیس ستاد هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در کرمانشاه با بیان اینکه اقدامات غیرانسانی آمریکا در حمایت از جنایتکاران عالم در ادوار مختلف بوده، افزود: بانگاهی به تاریخ انقلاب اسلامی می‌بینیم از همان زمان شروع انقلاب، وقتی آمریکا منافع خود را در خطر دید، ساز مخالفت با ملت ایران را کوک کرد که تا به امروز هم ادامه دارد.

وی با اشاره به برخی جنایات آمریکایی‌ها در ایران، گفت: تمام جنایاتی که طی دهه‌های گذشته در کشورمان رخ داده یا با مشارکت مستقیم آمریکایی‌ها بوده و یا اینکه با تحریک و حمایت آن‌ها بوده است.

بهرامی پور به نامگذاری ششم تا ۱۲ تیر ماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوقی بشر آمریکایی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: حوادث و جنایات زیادی از سوی آمریکایی‌ها در کشورمان رخ داده که در این هفته از باب جهاد تبیین وظیفه روشنگری در خصوص آن‌ها را داریم.

وی با بیان اینکه در طول این هفته باید جنایات آمریکایی‌ها را به شکل مستند و مستدل روایت کنیم تا مخاطب اقناع شود، گفت: اگر بتوانیم به رسالت روشنگری خود به درستی عمل کنیم، باعث شکست بیش از پیش آمریکا در منطقه و نفرت مردم از آن خواهیم شد و از طرفی وحدت مردم و انسجام ملی هم تقویت می‌شود.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه اضافه کرد: در این هفته تلاش خواهیم کرد با برگزاری حدود ۱۰۰ برنامه، نشان دادن چهره واقعی آمریکا، تبیین جنایات بی شمار آن، تبیین ایستادگی و مظلومیت مردم ایران، زنده نگه داشتن یاد شهدای حقوق بشر آمریکایی، افشای ماهیت استکباری آمریکا و ... را در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان اینکه فردا (ششم تیر) در اولین روز از این هفته صدور بیانیه تببینی آغاز هفته افشای حقوق بشر آمریکایی را خواهیم داشت، گفت: یکی از برنامه‌های شاخص این هفته، برگزاری همایش بزرگداشت شهدای هفتم تیر و بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در صبح روز چهارشنبه با سخنرانی استاندار کرمانشاه خواهد بود.

بهرامی پور فضاسازی محیط شهر کرمانشاه، برگزاری گفتگو‌های تخصصی، برگزاری مراسم فرهنگی، پویش وصیت‌نامه شهدا در خصوص چرایی دشمنی با آمریکا، برگزاری نشست‌های اندیشه ورز، برپایی نمایشگاه‌های مختلف، حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم و ... از دیگر برنامه‌های این هفته در استان خواهد بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.