سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۰ کیلومتر از محور شهرکرد به شلمزار زیر بار ترافیک می‌رود

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل محور شهرکرد به شلمزار به سرعت در حال اجراست و در مجموع ۲۰ کیلومتر از محور در هفته‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

حمید ربیعی گفت: تکمیل محور شهرکرد ـ شلمزار به سرعت در حال اجراست و در مجموع ۲۰ کیلومتر از محور در هفته‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم‌اکنون ۱۰.۵ کیلومتر از قطعه اول این محور آماده بهره‌برداری است که حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


وی در خصوص قطعه دوم افزود: محدوده شمس‌آباد به طول پنج کیلومتر در این محور قرار دارد که قرارداد ساخت آن مربوط به سال ۱۳۹۵ است، اما با توجه به تأخیری که در آزادسازی اراضی وجود داشت، عملیات اجرایی آن از سال ۱۴۰۰ آغاز شد.

ربیعی اضافه کرد: در حال حاضر زیرسازی حدود چهار کیلومتر در محدوده شمس‌آباد آماده بوده و طی هفته آینده آسفالت این مسیر انجام خواهد شد.

وی مهمترین بخش در قطعه دوم را محدوده پل خراجی دانست که دارای دهانه ۴۵ متری است و عملیات اجرایی آن از سال گذشته تاکنون انجام شده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: محدوده پل خراجی در قطعه دوم حدود ۶ کیلومتر است که قسمت‌هایی از این قطعه آسفالت شده و زیر بار ترافیک قرار دارد، آسفالت قسمت‌های باقیمانده نیز تا حدود یک ماه آینده انجام و آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی مهمترین علت تاخیر در تکمیل محور شهرکرد ـ شلمزار را طی سال‌های اخیر وجود مشکلات متعدد اجتماعی به خصوص در قطعه دوم دانست و اظهار کرد: هم‌اکنون با همراهی مالکان مشکلات مرتفع شده و این پروژه به سرعت در حال تکمیل شدن است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.