سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده‌های مواصلاتی بازسازی می‌شوند  

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس گفت: بازسازی گسترده جاده‌های مواصلاتی از محل اعتبارات شرکت ملی نفت انجام خواهد شد.

حبیب آقاجری نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در بازدید از عملیات اجرائی جاده امیدیه جایزان و تونل گفت:  با روی کار آمدن دولت انقلابی سیزدهم گشایش ها و اعتبارات قابل توجهی از محل بودجه های شرکت‌ ملی نفت در خصوص بازسازی جاده های مواصلاتی اختصاص یافته است.

او با اشاره اختصاص بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی جهت دو بانده نمودن جاده امیدیه ادامه داد: جاده امیدیه - جایزان و تونل ابتدایی آن نیز از محل بودجه های سرمایه ای شرکت ملی نفت ایران توسط شرکت نفت وگاز آغاجاری با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان از اختصاص بودجه ۲۵۸ میلیارد تومانی به جاده محور گاز مایع ۱۰۰۰ تا قلعه کعبی خبر دادو گفت: جذب این بودجه از اعتبارات شرکت ملی نفت با همراهی و پییگری نماینده حوزه انتخابیه بهبهان محقق گردید.

 آقاجری به بازسازی جاده روستایی غرب کارون از توابع بخش جایزان در شهرستان امیدیه اشاره کرد و افزود: جهت بازسازی این جاده نیز شرکت ملی نفت اعتبار خوبی اختصاص داده است.

بازسازی جاده محور سه راهی آغاجاری تا سه راهی  دیلم نیز پروژه دیگری است که نماینده مجلس به آن اشاره کرد و گفت: اعتبار مناسبی از نفت به این پروژه اختصاص یافته است.

به گفته آقاجری، بازسازی جاده امیدیه جایزان با اعتبارات سرمایه ای شرکت ملی نفت ایران و بودجه ۹۳ میلیارد تومانی با اجرای شرکت بهره برداری نفت وگاز در حال پیشرفت است.

او می گوید: فاز اول این پروژه از چیت پلنت تا شیرخانه چاه ۸۰ شامل روکش لایه دوم آسفالت، ایمن سازی و خط کشی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان با پیشرفت ۶۵ درصدی پیش بینی می‌شود تا پایان شهریور امسال به اتمام برسد.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان  گفت: فاز دوم این پروژه از شیرخانه چاه ۸۰ تا پاسگاه جایزان نیز با اعتبار ۶۱ میلیارد تومان با پيشرفت ۵۰ درصدی پیش بینی می‌شود تا پایان آبان ماه سال جاری به بهره برداری برسد.

آقاجری افزود: تونل این جاده در ابتدای شهر امیدیه هم اکنون از محل بودجه جاری شرکت آغاجاری به مبلغ ۱۰ میلیارد تومان در حال ایمن سازی بوده وا عتبار ۱۰۰ میلیار تومانی لازم جهت تکمیل آن نیز در حال پیگیری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.