سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محیط زیست مهاباد برای زباله‌سوزان سیدآباد اخطاریه صادر کرد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: این اداره برای افراد در سایت زباله سیدآباد این شهرستان، اقدام به سوزاندن مواد پلاستیکی می‌کردند، اخطاریه صادر کرده است.

فاروق سلیمانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: در بازرسی کارشناسان این اداره مشخص شد، چند نفر از کارگران سایت زباله سیدآباد این شهرستان که اکنون به سایت پسماند‌های عمرانی تبدیل شده است.

به گفته وی، این افراد با سوزاندن بقایای ایزوبام و لاستیک در این مکان علاوه بر ایجاد مزاحمت برای شهروندان موجب آلودگی هوا و خاک در این منطقه می‌شدند.

سلیمانی اضافه کرد: در این اخطاریه قید شده که این افراد یک هفته فرصت دارند که تجهیزات خود را از این محل بردارند و در صورت تداوم فعالیت با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: سوزاندن مواد پلاستیکی باعث آلودگی هوا شده و خسارت زیادی به محیط زیست این منطقه وارد می‌کند و با توجه به جابجایی بقایای آن توسط باد، آلودگی ناشی از آن بسیار گسترده است.

وی ادامه داد: اکنون سایت زباله شهری سیدآباد به محلی برای دپوی نخاله‌های ساختمانی و پسماند‌های عمرانی تبدیل و از زباله‌های شهری تنها کوهی پوشیده با نخاله ساختمانی باقی مانده است، اما در قسمت دیگری از این سایت، علاوه بر نخاله‌های ساختمانی، لاستیک‌های فرسوده نیز وجود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.