سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کیفیت هوای زنجان برای گروه‌های حساس ناسالم می‌شود

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: از بعدازظهر امروز هوای زنجان با وزش باد و به خصوص فردا با گرد و غبار همراه و این شرایط برای گروه های حساس ناسالم خواهد شد.

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان بابیان اینکه بیماران قلبی و ریوی، سالمندان، کودکان و مادران باردار در شرایط جوی ناسالم استان در فضاهای باز فعالیت نداشته باشند و در صورت ضرورت به حضور در محیط خارج از منزل از ماسک مناسب استفاده کنند، گفت: سرعت وزش باد نیز امروز بعدازظهر در برخی مناطق استان به حد نسبتا شدید خواهد رسید.

وی اظهار کرد: در روزهای دیگر هفته جاری شرایط جوی پایدار خواهد بود و دمای هوا نیز روز دوشنبه به خصوص در مناطق شمالی استان به طور موقت کاهش خواهد یافت.

سلطانی دمای هوای فعلی شهر زنجان را ۲۰ درجه سانتیگراد ذکرکرد و یادآورشد: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

وی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان ۱۲ و ۳۰ درجه، ابهر ۱۴ و ۳۱، خرمدره ۱۵ و ۳۰ درجه، آببر ۲۴ و ۳۵ درجه، سلطانیه ۱۰ و ۳۰ درجه، قیدار ۱۴ و ۲۸ درجه و ماهنشان ۱۵ و ۳۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: وزش باد ، دمای هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.